تبیان، دستیار زندگی
اگر می خواهید حافظه تان افزایش یابد پیشنهاد می كنیم از این خوراكی بخورید و ... با خوردن این خوراكی حافظه تان افزایش می یابد! مصرف كشمش به بازگشت حافظه از دست رفته كمك می كند. دکتر احمدرضا درستی مطلق می‌گوید شیر مادر به دلیل داشتن امگا 3 بالا موجب افزا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با خوردن این خوراكی حافظه تان افزایش می یابد!

حافظه

اگر می خواهید حافظه تان افزایش یابد پیشنهاد می كنیم از این خوراكی بخورید و ... با خوردن این خوراكی حافظه تان افزایش می یابد!

مصرف كشمش به بازگشت حافظه از دست رفته كمك می كند. دکتر احمدرضا درستی مطلق می‌گوید شیر مادر به دلیل داشتن امگا 3 بالا موجب افزایش هوش نوزادان می شود. به مادران باردار و شیرده توصیه می شود غذاهای دریایی بیشتر مصرف كنند تا رشد مغزی فرزندان بیشتر شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران گفت: مصرف انگور، كشمش، اسفناج و كلم به بازگشت حافظه از دست رفته كمك می كند.

احمدرضا درستی مطلق افزود: تحقیقات نشان داده نوزادان نارس كه شیر مادر مصرف می كردند در سنین جوانی نسبت به همان نوزان كه شیرخشك مصرف می كردند از هوش بالاتری برخوردارند.

وی گفت: شیر مادر به دلیل داشتن امگا 3 بالا موجب افزایش هوش نوزادان می شود. به مادران باردار و شیرده توصیه می شود غذاهای دریایی بیشتر مصرف كنند تا رشد مغزی فرزندان بیشتر شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران گفت: برخی مواد غذایی دیگر مانند سیب زمینی، پرتقال، تربچه و گل كلم موجب افزایش حافظه می شود و مصرف مرتب انواع كلم از كاهش میزان استیل كولین در دستگاه عصبی مركزی جلوگیری می كند.

درستی گفت: گیاه جینكو گیاهی است كه عصاره برگ هایش در درمان نقص عملكرد عضوی مغز و همچنین افزایش تمركز و حافظه به كار می رود. اشكال اصلی استفاده از این گیاه این است كه با مصرف آن احتمال خونریزی افزایش می یابد و همچنین مصرف آن باید زیر نظر متخصص صورت گیرد.

درستی همچنین گفت: مواد غذایی حاوی آنتی اكسیدان مانند آلو، انگور، كشمكش، گوجه فرنگی، اسفناج به بازگشت حافظه از دست رفته كمك می كند.


منبع : farsnews.com

باشگاه کاربران تبیان – ارسالی از  jadval