تبیان، دستیار زندگی
طرح پروژه های دانش آموزی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با هدف گسترش فرهنگ پژوهش، لذت بردن ازدانستن و عمیق کردن فهم دانش آموزان طراحی شده است. دوره ششم پروژه های دانش آموزی از 13 آبان 1389 همزمان با روز دانش آموز شروع به کار کرده است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت ایده و ایده های شما

تصاویر ویژه روز پژوهش

طرح پروژه های دانش آموزی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با هدف گسترش فرهنگ پژوهش، لذت بردن ازدانستن و عمیق کردن فهم دانش آموزان طراحی شده است. دوره ششم پروژه های دانش آموزی از 13 آبان 1389 همزمان با روز دانش آموز شروع به کار کرده است.

کارگاه آموزش پروژه محور

گروهی از دانش آموزان و پژوهشگران با توجه به علاقه مندی به علوم مختلف، مقطع تحصیلی و استعداد خود از 103 پروژه ارائه شده در سایت پروژه های دانش آموزی و 200 کاردستی علمی موجود در سایت تبیان بهره جسته اند. نتایج پروژه های این دسته از پژوهشگران فعال در مدارس توسط بخش پروژه های دانش آموزی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان داوری خواهند شد و پس از کسب امتیاز لازم مجوز حضور در ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان را خواهند یافت.

شایان ذکر است که بخش پروژه های دانش آموزی سایت تبیان، پذیرای ایده های نو و جدید شما پژوهشگران در ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی در بخش دستاوردهای نو جشنواره خواهد بود.

این گروه از دانش آموزان و دبیران محترم که پروژه انتخابی آن ها در لیست پروژه های سایت تبیان نمی باشد، می بایست حداکثر تا پایان بهمن ماه با مراجعه به صفحه پیشنهاد موضوع و پرکردن بخش های نام ارائه دهنده، نام مدرسه، نام پروژه، مقطع تحصیلی و خلاصه پروژه به همراه شماره تماس و پست الکترونیکی در طرح پروژه های دانش آموزی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان شرکت نمایند.

تصاویر ویژه روز پژوهش

مطلوب است این بخش توسط سرپرست تیم تکمیل گردد. پس از ارسال، خلاصه پروژه جدید توسط تیم محتوایی بخش  پروژه های دانش آموزی مورد بررسی خواهد گرفت و حداکثر تا پایان اسفند ماه، نتایج داوری ایده های نو در سایت تبیان اعلام خواهد شد و طرح های جدید برگزیده، مجوز حضور در ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی سایت تبیان را خواهند یافت.

برای مشاهده دستاوردهای دوره پنجم پروژه های دانش آموزی کلیک کنید.

برای مشاهده ایده های ارسالی کلیک کنید.

برای کسب اطلاع از برنامه ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی کلیک کنید.


بخش پژوهش های دانش آموزی سایت تبیان

تهبه و تنظیم: نوربخش