تبیان، دستیار زندگی
وز طبق برنامه قبلی پرسپولیسی ها در کارگران دور هم جمع شدند تا به تمرین خود برای کسب آمادگی برای رویارویی با سایپا ادامه دهند. در شرایطی که هواداران از دو بازی اخیر پرسپولیس که منجر به دو شکست دور از انتظار و ناباورانه سرخ پوش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گل کریم، کارگران را منفجر کرد


دیروز طبق برنامه قبلی پرسپولیسی ها در کارگران دور هم جمع شدند تا به تمرین خود برای کسب آمادگی برای رویارویی با سایپا ادامه دهند. در شرایطی که هواداران از دو بازی اخیر پرسپولیس که منجر به دو شکست دور از انتظار و ناباورانه سرخ پوشان انجامید بسیار ناراحت هستند. شاید نمایش خوب و پیروزی بر گل مقابل سایپا ذره ای از ناراحتی آنها کاسته و آنها را با تیم آشتی دهد. چیزی که مطمئن هستیم از توان سرخ پوشان خارج نیست. و با کمی سعی و تلاش قادر هستند سایپا را از پیش روی خود برداشته و گامهای بعد را محکم تر از قبل بردارند. به هر صورت عملکرد پرسپولیسی ها در بعد از ظهر پنج شنبه باید طوری باشد که هواداران پس از شنیدن سوت پایان با لبخندی حاکی از رضایت ورزشگاه را ترک کنند نه اینکه!! به امید کسب موفقیت در برابرسایپا گزارش تمرین دیروز پرسپولیس را باهم می خوانیم.

صحبتهای ابراهیمی

راس ساعت 30/14 دقیقه پرسپولیسی ها در زمین حضور یافتند تا تمرینات خود را آغاز کنند. البته پیش از آغاز تمرین ناصر ابراهیمی دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت پس از صحبتهای ابراهیمی تمرین رسماً آغاز شد.

استارت تمرین

در ابتدای تمرین، کار با توپ در برنامه تمرینی سرخ پوشان گنجانده شده بود تا بازیکنان ضمن این تمرین بدنهای خود را برای ادامه کار گرم نمایند. سپس سرخ پوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول به انجام حرکات سرعتی مشغول شدند و گروه دوم در تمرین آقا وسط شرکت کردند.

بازگشت غایبان

سهراب انتظاری و علی علیزاده که در تمرین روز یک شنبه سرخ پوشان غایب بودند، دیروز با حضور در کارگران پا به پای سایر نفرات به تمرین پرداختند.

همه حاضر بودند

در شرایطی که تمرین دیروز پرسپولیس هیچ غایبی نداشت، پژمان نوری و محمود خوردبین با دقایقی تاخیر در کارگران حاضر شدند و به همین علت پژمان نوری دیرتر از سایر نفرات در جمع حاضران تمرین حضور پیدا کرد.

دوربین خبرنگاران جوان میهمان تمرین پرسپولیس

دوربین باشگاه خبرنگاران جوان دیروز در تمرین پرسپولیس بود گروه همراه با این دوربین ضمن تهیه گزارش تصویری از تمرین با علی پروین و تنی چند از بازیکنان به مصاحبه مشغول شد.

پروین اسکورت شد

علی پروین دیروز هم در شرایطی که در حلقه محاصره و اسکورت هواداران بود وارد کارگران شد. هواداران دیروز هم برای پروین سنگ تمام گذاشتند و در حالیکه با سردادن شعارهایی مشغول حمایت از پروین بودند و این مساله را با پلاکاردهایی به اثبات رساندند.

هواداران قدیمی در کارگران

دیروز تنی چند از هواداران قدیمی پرسپولیس نیز در کارگران حضور داشتند و با حضور خود در محل تمرین از نزدیک شاهد تماشای تمرین سرخ پوشان شدند.

منتظر تکمیل لیست!

یکی از دلالان فعال در زمینه نقل و انتقالات که هر چند وقت یک بار بازیکنی را برای حضور در پرسپولیس معرفی می کند دیروز هم در کارگران آفتابی شد و با حضور در محل تمرین از نزدیک به تماشای سرخ پوشان پرداخت به نظر می رسد حضور او در کارگران تا زمانی ادامه دارد که لیست پرسپولیس تکمیل شود.

گفتگوی پروین و ابراهیمی

در خلال تمرین علی پرونی دقایقی با ناصر ابراهیمی به گفتگو پرداخت و در مورد برنامه تمرین با ابراهیمی به بحث و تبادل نظر مشغول شد.

آثار خستگی در چهره دو پرسپولیسی!

آنچه از جریان دیروز پرسپولیس به نظر می رسید این مساله بود که اولادی و سهراب انتظاری چندان سرحال نبودند و شادابی همیشگی در چهره این دو سرخ پوش دیده نمی شد. و به قول معروف کیفشان چندان کوک نبود!

پازوکی در کارگران

ایرج پازوکی، مدیر تیمهای پایه پرسپولیس دیروز در تمرین تیم بزرگسالان حضور داشت و ضمن تماشای تمرین برای دقایقی با علی پرونی در مورد مسایل مختلف به گفتگو پرداخت.

فقط پروین و خوردبین تشویق شدند

علی پروین و محمود خوردبین روز گذشته حسابی از سوی حاضران در کارگران مورد تشویق قرار گرفتند. در حین تمرین هواداران برای سلامتی علی پروین و پسرش صلوات فرستادند.

شوت زنی و تمرین ویژه مدافعان

در ادامه بازیکنان دو گروه شدند گروه اول زیر نظر حمید استیلی تمرین می کردند، که شامل مهاجمان و هافبکهای تیم بودند که به تمرین شوت زنی مشغول بودند. گروه دوم نیز که مدافعان تیم بودند به طور اخصاصی با ناصر ابراهیمی به تمرین حفظ توپ و تمرینات ویژه مدافعان پرداختند.

وداع با سیستم 2- 5- 3

به نظر می رسد تجربه تلخ بازی با سه دفاع مقابل فجر سپاسی نظر کادر فنی را برای استفاده از سیستم 2- 5- 3 تغییر داده و به احتمال فراوان پرسپولیس مقابل سایپا با چهار مدافع پای به میدان خواهد گذاشت. به نظر می رسد علی انصاریان، کریم باقری، ابوالفضل حاجی زاده و شیث رضایی گزینه های مورد نظر خط دفاع پرسپولیس برای رویارویی با سایپا باشند.

جدال زرد و قرمز

در نهایت فوتبال دستگرمی پایان بخش تمرین پرسپولیسی ها بود و سرخ پوشان در قالب دو تیم زرد و قرمز به مصاف هم رفتند که خرسندی و یکی دیگر از جوانان حاضر در تمرین در این بازی درون تیمی حضور نداشتند.

راهنمایی های کریم

در جریان تمرین کریم باقری با داد و فریادهای خود از بازیکنان می خواست در حین بازی دقت بیشتری داشته باشند و بازیکنان را در میدان راهنمایی می کرد.

در همین لحظه برخی از هواداران معتقد بودند اگر کریم در جریان بازی مقابل فجر در زمین حضور داشت ان ماجراها رخ نمی داد!

سه بر صفر به سود زردها

در پایان بازی درون تیمی با برتری سه بر صفر تیم زرد خاتمه یافت. در این دیدار برای تیم زرد جواد کاظمیان، مهزاد معدنچی و کریم باقری زننده سه گل این تیم بودند.

گل مردود جواد

در جریان تمرین جواد کاظمیان روی یک ضربه کاشته موفق به گلزنی شد ولی این گل به دلایلی از سوی داور این دیدار مردود اعلام شد!!

گل مریم کارگران را به وجد آورد

کریم باقری دیروز یکی از ضربات مهار ناشدنی خود را به سوی دروازه قرمزها شلیک کرد تا گل زیبایی به ثمر برسد. هواداران که تا این لحظه قصد نداشتند. بازیکنان را تشویق کنند از گل زیبای کریم به وجد آمده و به تشویق این بازیکن پرداختند.

امروز 30/14

در پایان تمرین از سوی کادر فنی اعلام شد تمرین امروز راس ساعت 30/14 دقیقه برگزار خواهد شد. پس از اعلام این مساله بازیکنان پس از سرد کردن راهی رختکن شدند.