تبیان، دستیار زندگی
تیم قلعه نوعی تار بعد از ظهر روز گذشته آبی پوشان در آن هوای سرراهی زمین شماره 2 آزادی شدند تا زیر نظر کادر فنی شکست پاس را تمرین کنند. استقلالیها ساعت 15 به آزادی رفتند و ساعت 20/17 راهی منازلشان شدند. تنیس فوتبال وبرد تیم س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش تمرین استقلال

تیم قلعه نوعی تار


بعد از ظهر روز گذشته آبی پوشان در آن هوای سرراهی زمین شماره 2 آزادی شدند تا زیر نظر کادر فنی شکست پاس را تمرین کنند. استقلالیها ساعت 15 به آزادی رفتند و ساعت 20/17 راهی منازلشان شدند.

تنیس فوتبال وبرد تیم سرمربی

علیرضا منصوریان، پیروز قربانی، علیرضا نیکبخت، حسین کاظمی و عنایتی بازیکنانی بودند که زودتر از سایرین به محل تمرین رسیدند. از این رو طبقه معمول بساط تنیس فوتبال را انداختند تا در اوج کرکری تینس فوتبال بازی کنند که در این حین امیر قلعه نوعی نیز از راه رسید. با پیوستن قلعه نوعی به جمع تنیس فوتبال بازان بچه ها به دو دسته تقسیم شدند قلته نوعی، منصوریان و قربانی در یک گروه و نیکبخت، کاظمی و عنایتی در گروه دیگر قرار گرفتند. تنیس فوتبال در میان کرکری متداول و همیشگی به نفع تیم امیر قلعه نوعی خاتمه یافت.

تیم امیر خان جرزنی می کند!

وقتی تیم نیکبخت از تیم قلعه نوعی حسابی عقب افتاد بازار کری داغ شد. آغازگر جنگ زرگری هم خود علیرضاخان بود که مدام می گفت امیرخان قبول نیست تیم شما جرزنی می کنه. پیروز هم می گفت: داداشی کار تو بکن باختت رو گردن بگیر و بهانه نتراش که این بیشتر نشانه ضعفه!

تمرین شروع شد

وقتی همه بازیکنان آمدند بساط تنیس فوتبال هم جمع و تمرین در آن هوای سرد آغاز شد. بازیکنان ابتدا زیر نظر دکتر بهمنی دور زمین دویدند و گرم کردند. چهار به دو، فوتبال تحت فشار، کارهای ریتمیک و مرور کارهای تاکتیکی از جمله بخش های تمرین روز گذشته بود.

خشن های دیروز

عنوان بازیکنان خشن تمرین دیروز را باید به حسین کاظمی (به خاطر کوبیدن زانو به کمر شاهین خیری به هنگام دفع امیر قلعه نوعی و سعید لطفی. لطفی به خاطر تکل بد و البته غیرعمدی که سبو شهبازیان روی پایش رفت عصبانی شد و از کوره در رفت. لطفی عصبانیتش را با فریاد نشان داد اما برای اینکه شایعه سازان، سوء استفاده نکنند خیلی سریع همدیگر را در آغوش کشیدند و حتی لطفی بلند طوری که حاشیه سازان نیز بشنوند سبو را به خاطر سال نو میلادی شام به منزلشان دعوت کرد. دومین عصبانی تمرین روز گذشته ژنرال امیرقلعه نوعی بود وی دیروز به خاطر تکلهای خشن بازیکنانش ناراحت شد و تمرین را در حالی که ده دقیقه ای به پایان آن مانده بود تعطیل کرد. برخلاف آنکه در روزهای سرد گذشته بچه ها دوست داشتند تمرین زودتر تمام شود تا زودتر از شر سرما راحت شوند اینبار به رغم آنکه قلعه نوعی به خاطر تکلهای خشن تمرین را تعطیل کرد، بچه ها از خجالت همچنان وسط زمین مانده ایستاده بودند. به هر حال قلعه نوعی حق دارد در این شرایط به فکر ساق پای بازیکنانش باشد.

همه بودند...

دیروز استقلال با تمام نفراتش تمرین کرد تا در بازی با پاس تمامی نفراتش را آماده و سرحال در اختیار داشته باشد.

فکری و طالب لو هم بودند

محمود فکری و وحید طالب لو هم در تمرین روز گذشته شرکت کردند. کاپیتان فکری پا به پای سایرین تمرین کرد. اما وحید دور زمین و زیر نظر دکتر نوروزی می دوید.

امروز آزادی شماره دو

سرداران آبی پوش امروز هم ساعت 15 در زمین شماره دو آزادی تمرین می کنند تا تحمیل شکستی سنگین به پاس را مرور کنند.