تبیان، دستیار زندگی
در حالی که امیر قلعه نوعی، روزنامه 90 را داور قرار داده بود تا مناظره و نشستی با غیاثی داشته باشد و پس از بررسی فیلم بازی با او و یا نماینده کمیته داوران به نتیجه ای برسد که هم خودش آرام و قرار گیرد و هم غیاثی مسائل را شفاف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غیاثی از مناظره با قلعه نوعی فرار کرد!


در حالی که امیر قلعه نوعی، روزنامه 90 را داور قرار داده بود تا مناظره و نشستی با غیاثی داشته باشد و پس از بررسی فیلم بازی با او و یا نماینده کمیته داوران به نتیجه ای برسد که هم خودش آرام و قرار گیرد و هم غیاثی مسائل را شفاف توضیح دهد، رضا غیاثی از این مناظره و نشست فرار کرد!

روز گذشته حداقل 30 بار شماره تلفن موبایل غیاثی را گرفتیم و چندین و چند بار هم با کمیته داوران فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم تا قرار این نشست را هماهنگ کنیم اما آقای غیاثی با گوش کردن پیام های موبایلش و همچنین احتمالاً توجیه همکارانش در سالن کمیته داوران به هر شکل ممکن، فرار کرد تا در روزنامه 90 با قلعه نوعی رودررو نشود! البته امروز باز هم سعی می کنیم غیاثی را پیدا کنیم و او را برای نشست با امیر قلعه نوعی دعوت کنیم اما روز گذشته و در مورد جواب ندادن به تلفن ها توسط غیاثی فقط یک مسئله به ذهن ما خطور کرد و آن این بود که غیاثی خودش احتمالاً می داند که داوری دیدار صبا باتری با استقلال چه وضعیتی داشته و به همین دلیل سعی کرد برای دفاع از آقای نظری با قلعه نوعی رودررو نشود! وگرنه هیچ دلیل قانع کننده دیگری در مورد فرار از دعوت قلعه نوعی از او برای نشست در روزنامه 90 به ذهن هیچکس نمی رسد.

غیاثی شاید با خودش اینگونه فکر کرده که احتمالاً مجبور است برای دومین بار رسماً از استقلالی ها عذرخواهی کند و چون بعد از همان یک بار هم اعلام کرد از این اتفاق پشیمان شده و حالا همه باشگاه ها از او توقع عذرخواهی بعد از اشتباهات داوری را دارند، سعی کرد از دست 90 فرار کند و به این نشست تن در ندهد.

امیدواریم امروز آقای غیاثی این شائبه را از بین ببرد چون هواداران استقلال در روزنامه 90 و امیر قلعه نوعی انتظار زیادی از رییس کمیته داوران نداشته اند و فقط توقعشان یک نشست ساده بوده است برای توضیح پیرامون اتفاقات تصادفی داوری در بازی استقلال، صبا باتری!