تبیان، دستیار زندگی
مثل این که خارجی ها خیلی عجله دارند بازوبند کاپیتانی را از دستان علی دایی بگیرند و به بازوی مهدوی کیا ببندند. در همین ارتباط تحلیل یکی از سایت های آلمانی را بخوانید: تیم ملی ایران منتظر است تا بازوبند کاپیتانی را از علی دایی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازوبند دایی بر بازوی مهدوی کیا!


مثل این که خارجی ها خیلی عجله دارند بازوبند کاپیتانی را از دستان علی دایی بگیرند و به بازوی مهدوی کیا ببندند. در همین ارتباط تحلیل یکی از سایت های آلمانی را بخوانید: تیم ملی ایران منتظر است تا بازوبند کاپیتانی را از علی دایی کهنه کار گرفته و به مهدی مهدوی کیا هافبک باشگاه هامبورگ بسپارد!

در ادامه این گزارش آمده است: در جولای 2006 (تیر 85) این ستاره هامبورگ، رهبر تیم ملی ایران خواهد بود. جولای 2006 زمانی است که جام جهانی آلمانی به پایان می رسد و دایی با تیم ملی ایران خداحافظی می کند.

کیا 28 ساله، 90 باز ملی در کارنامه خود دارد. او در 6 دسامبر 1996 اولین بازی ملی خود را انجام داد. او در جام ملتهای 2007 آسیا، 29 سال و 10 ماه سن خواهد داشت و قبل از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی 32 ساله خواهد شد. مهدی به طور میانگین در هر سال 10 بازی ملی در کارنامه خود دارد و تا آن موقع با 140 بازی ملی، رکورد دایی را می شکند.