تبیان، دستیار زندگی
مدیرسایت تبیان استان زنجان گفت: مفاهیم اصیل دینی را باید با استفاده از تكنولوژی روز به مردم ارائه كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مفاهیم دینی باید با استفاده از تكنولوژی روز ارائه شود

مدیرسایت تبیان استان زنجان گفت: مفاهیم اصیل دینی را باید با استفاده از تكنولوژی روز به مردم ارائه كرد.

امیرحسین اکبری

به گزارش روابط عمومی، «امیرحسین اكبری» به مسولیت و خدمات سایت تبیان اشاره كرد و افزود: تبیان به عنوان تنها نهاد فعال درحوزه دین و اندیشه در فضای IT استان زنجان، خدماتی برگرفته از مفاهیم ارزشی و دینی را ارائه می كند.

وی به لزوم ترویج فرهنگ عاشورایی درحوزهIT اشاره كرد و یادآورشد: تبیان در این رابطه اقدام به ارائه مطالب در زمینه 'محرم شناسی' و شناخت آسیب های این حوزه به صورت ویژه نامه ها و مسابقات برای جذب مردم می كند.

اكبری، در خصوص نقش سایت تبیان درمعرفی سایت های دینی و مرتبط با فرهنگ عاشورایی اظهاركرد: تبیان در این خصوص اقدام به راه اندازی مركز پایگاه های مفید بصورت استاندارد در این سایت برای همه مردم كرده است.

مدیر سایت تبیان استان زنجان به نحوه استفاده مردم از این پایگاه ها اشاره كرد و گفت: مدیران و مسئولان این پایگاه ها می توانند برای تبلیغ خدمات و مطالب خود از حضور هزاران بازدید كننده سایت تبیان بهره مند شوند.

به گفته وی این مراكز، در بخش های وب سایت ها ی مذهبی، دینی و مخصوص حسینیه ها در سایت تبیان زنجان راه اندازی شده و علاقمندان می توانند نسبت به معرفی سایت ها و فعالیت های خود در این مراكز اقدام كنند.

اكبری، به استقبال بازدیدكنندگان ازغرفه تبیان در نمایشگاه فرهنگ عاشورایی زنجان اشاره كرد و گفت: تبیان یك مهفوم جاافتاده در كشور در تمامی عرصه ها است و دراین غرفه تعامل های خوبی به صورت مستقیم با مردم برقرار شده است.

تنظیم: هومن بهلولی