تبیان، دستیار زندگی
مبلغ پیش قرارداد تنها مسأله میان پرسپولیس و مربى تركیه اى پروژه حضور شنول گونش در پرسپولیس به روزهاى آخر رسیده. با استعفاى على پروین و ناصر ابراهیمى زمینه مربیگرى اش در باشگاه پرسپولیس هموارتر از قبل به نظر مى رسد. گونش پس ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اظهار نظر گونش در مورد استفعای علی پروین


مبلغ پیش قرارداد تنها مسأله میان پرسپولیس و مربى تركیه اى


پروژه حضور شنول گونش در پرسپولیس به روزهاى آخر رسیده. با استعفاى على پروین و ناصر ابراهیمى زمینه مربیگرى اش در باشگاه پرسپولیس هموارتر از قبل به نظر مى رسد. گونش پس از دو بار سفر به تهران، اكنون در تركیه به سر مى برد. اگرچه روزنامه هاى دیروز تركیه خبر دادند كه او همچنان در ایران بسر مى برد ولى ظاهراً این مربى به دلیل عید ژانویه دیشب را در كنار خانواده اش سپرى كرده است. یك مقام آگاه با تأیید این موضوع خبر مى دهد كه گونش از بعدازظهر امروز مى تواند كارش را با پرسپولیس شروع كند. به این ترتیب كه هر مربى تركیه اى منتظر تماس مسؤولان باشگاه پرسپولیس است. در حالى كه این باشگاه خبر مى دهد كه گونش تا آخر هفته در سفرى دیگر به تهران مى آید.

با وجود این، پرسپولیسى ها در این مدت دو دفعه با این مربى مذاكره كرده اند. این باشگاه با مبلغ پیشنهادى گونش موافقت كرده. تنها مسأله طرفین پرداخت پیش قرارداد مربى تركیه اى است. گونش براى بستن قرارداد 60 درصد از مبلغ قراردادش را به عنوان پیش پرداخت مى خواهد. موضوعى كه باعث اختلافاتى بین این مربى و مسؤولان پرسپولیس شده. البته گونش براى این كارش دلیل دارد. یك منبع نزدیك به مربى ترك مى گوید: «گونش نگران وضعیت مالى اش است. گونش نمى خواهد مشكلى كه در پرداخت مبلغ قرارداد بگوویچ و سوبل پیش آمد براى او هم اتفاق بیفتد.»

اگر پرسپولیسى ها با درخواست این مربى موافقت كنند، گونش به زودى روى نیمكت پرسپولیس مى نشیند. در حالى كه مربى تركیه اى از همین حالا خبرهاى این تیم را دنبال مى كند. به گفته این منبع آگاه، گونش مسابقه پرسپولیس- فجر سپاسى را ندیده است ولى از نتیجه به دست آمده باخبر است. مربى ترك گفته است: «متأسفم از این نتیجه. فكر نمى كردم پرسپولیس چهارتاگل از فجر سپاسى دریافت كند.»

گونش پس از شنیدن خبر استعفاى ناگهانى على پروین اظهار ناراحتى كرده و فقط به این جمله بسنده كرده است: «او چرا اینكار را كرده؟»

سرمربى تیم ملى تركیه در جام جهانى 2002 در حال جمع آورى اطلاعاتى از نحوه بازى این تیم و بازیكنانش است. او البته مى داند كه پرسپولیس این روزها با سیستم 2-4-4 به میدان مى رود. او قرار نیست تغییرى در سیستم بازى تیم بدهد. چه، معتقد است: «2-4-4 سیستمى است كه بهترین تیم هاى دنیا از آن استفاده مى كنند. براى همین دلیلى ندارد كه تغییراتى در آن بدهم.»