تبیان، دستیار زندگی
سایت های مرتبط با آموزش و یادگیری الکترونیکی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت های مرتبط

انستیتو ایز ایران

سایت انستیتو ایزایران

 آموزش الکترونیکی یک شیوه نوین آموزش از راه دور می باشد که به منظور دسترسی آسان و ارزان همه به منابع و خدمات آموزشی در هر زمان و هر مکان با استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات انجام می پذیرد. در این راستا مرکز آموزش انستیتو ایزایران در جهت پیشرفت منابع انسانی از طریق آموزشهای کاربردی و حرفه ای در حوزه های فن آوری اطلاعات، مدیریت و زبان انگلیسی اقدام به ارائه خدمات آموزش الکترونیکی متناسب با نیازمندیهای فراگیران سازمانی و آزاد به صورت یک راه حل جامع نموده است.

جهت نیل به اهداف فوق بخش انفورماتیک انستیتو ایزایران با پشتوانه 30 سال سابقه مفید آموزش انفورماتیک و دارا بودن 49 مرکز آموزشی در سراسر کشور، با شرایط ذیل مبادرت به برگزاری دوره های غیر حضوری کوتاه مدت IT بصورت آموزش الکترونیکی ( e-learning) می نماید.

http://edl.isiran-net.ir/portal/portal

رایا زیتون

سایت شرکت رایازیتون

 شرکت رایا زیتون با هدف ارائه خدمات به سازمان ها، دانشگاه ها و موسسات آموزشی در توسعه و استقرار نظام یادگیری الکترونیکی، به عنوان زیر بنای عملیاتی استقرار نظام مدیریت دانش، فعالیت خود را رسما از ابتدای سال 85 آغاز نموده است و برای تحقق هدف مذکور و بر اساس دستاورد فعالیت های تحقیقاتی موسسین آن در حوزه یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش اقدام به طراحی و پیاده سازی نرم افزاری‌ های کاربردی کرده است. رویکرد تخصصی رایا زِیتون، مشاوره، طراحی و استقرار نظام آموزش الکترونیکی در دانشگاهها و سازمانها، با تاکید بر"پشتیبانی مستمر" از فرآیند یادگیری و ساز و کارهای ارتقای سطح"سواد اطلاعاتی" فراگیران می باشد.

http://www.rayazeytoon.ir

نگار

سایت شرکت نگار

 شرکت نوین گامان ارتباطات رایانه‌ای که به اختصار نگار نامیده می‌شود، به منظور ارائه راهکارها و خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به حوزه‌هنری سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل گردید. شرکت نگار در طول حدود 10 سال فعالیت مستمر توانسته است خدمات متنوعی را به مجموعه‌های حوزه‌هنری ارائه نماید. این خدمات شامل طراحی و پیاده‌سازی شبکه ارتباطی در بین واحدهای مختلف حوزه‌هنری، پشتیبانی و نگهداری و به‌روز رسانی این شبکه تا کنون،‌ راهنمایی در جهت تأمین سخت‌افزارهای موردنیاز حوزه‌هنری، تهیه و تولید چندین انیمیشن با استفاده از تکنیک‌های مختلف برای حوزه‌هنری، تحلیل، ‌طراحی و پیاده‌سازی بانک‌های اطلاعاتی برای نگهداری اطلاعات و اسناد در مجموعه‌های حوزه‌هنری، طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت و سیستم‌های مدیریت محتوا برای حوزه‌هنری و نهادهای متبوع، برگزاری‌ دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی کاربری کامپیوتر و بسیاری دیگر است که شرح آن در بخش سوابق شرکت موجود می‌باشد.

http://negarco.net

معرفی دفتر آموزش الکترونیکی

معرفی خدمات دفتر آموزش الکترونیکی

معرفی محصولات دفتر آموزش الکترونیکی

مدیریت و برگزاری دوره های مجازی

تولید محتوای الکترونیکی

سوالات متداول

 

تهیه: دفتر آموزش الکترونیکی موسسه تبیان

تنظیم: فاطمه سید خاموشی