تبیان، دستیار زندگی
فیروز كریمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران منصوب شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كریمی سرمربی استقلال شد

كریمی سرمربی استقلال شد

فیروز كریمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران منصوب شد.

پس از پایان نشست عصر روزیکشنبه هیات مدیره‌ باشگاه استقلال تهران، فیروز كریمی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

"هاشم ساعدی" سخنگوی باشگاه استقلال تهران پس از پایان نشست هیات مدیره گفت: هیات مدیره اختیار هرگونه تغییر و یا انتخاب سرمربی تیم را به علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه واگذار كرده بود كه فتح الله زاده نیز در نشست امروز پس از بررسی تمام جوانب فیروز كریمی را به عنوان سرمربی جدید استقلال منصوب كرد.

همچنین ناصر حجازی سرمربی پیشین استقلال به عنوان مدیر فنی باشگاه استقلال منصوب شد. امیر قلعه نویی نیز یكی از گزینه‌های هیات مدیره برای هدایت تیم استقلال بود.

فیروز کریمی پس از انتصاب به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است و باید تا پایان تصمیم‌گیری هیات مدیره‌ این باشگاه صبر كرد.

وی كه پس از پایان نشست روز یك‌شنبه‌اش با هیات‌مدیره‌ی باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهاركرد: در طی جلسات گذشته مسایل و مطالب خود را به هیات مدیره عنوان كردم و آنها هم اكنون در حال بررسی تصمیمات هستند. ولی هنوز چیزی قطعی نشده است.

سرمربی پیشین استقلال اهواز تصریح كرد: استقلال یك باشگاه بزرگ است كه تمام مسایلش موشكافانه و ریز به ریز بررسی می‌شود. تصدی پست سرمربی‌گری این تیم دارای یك سیكل اداری است كه باید از تمام زوایا به این موضوع نگاه كرد اما، اجازه بدهید راجع به این مساله تا زمانی كه چیزی مشخص نشده، صحبت نكنیم.

كریمی سرمربی استقلال شد

وی درمورد دوستی خود با حجازی تصریح كرد: دوستی من با حجازی مربوط به 35 سال گذشته است و نظرات فنی من و وی نشانه‌ی دوستی ما است. حجازی نیز نظر خود را درباره‌ی برنامه‌هایش كتبا اعلام كرده است.

کریمی درباره‌ صحبت‌های شفیع‌زاده  تاكید كرد: من از صحبت‌های مدیرعامل استقلال اهوازاطلاعی ندارم اما، دوستی من با شفیع‌زاده بنای حضورم در استقلال اهواز بود و بر پایه‌ی مهر و عاطفه با او در استقلال اهواز مشغول كار شدم.

وی ادامه داد: مشكلات خانوادگی‌ام اجازه نمی‌دهد كه در تیم‌های شهرستانی فعالیت كنم وعلت حضورم در تهران مشكلات خانوادگی است. قراردادم با استقلال اهواز از لحاظ مالی چیزی مطرح نبود من از نظر عاطفی و قلبی با استقلال اهواز قرارداد بسته بودم.

كریمی خاطرنشان كرد: امروز تحت شرایطی قرار دارم كه دور بودنم از تهران مقدور نیست. نمی‌توان گفت دیگر به اهواز نمی‌روم اما، بهتر است بگوییم دیگر از تهران خارج نمی‌شوم.

وی در مورد كار كردنش در استقلال تهران یادآور شد: مجموعه‌ی استقلال را دارای وجناتی می‌بینم كه به پیروزی و سرافرازی و موفقیت خواهد رسید در غیر این صورت به این تیم نمی‌آمدم.

سرمربی پیشین استقلال اهواز ادامه داد: هیات مدیره، كادرفنی، بازیكنان و طرفداران همگی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و همین پتانسیل در آینده‌ای نه چندان دور باعث موفقیت تیم شده ، بر این اساس موفقیت استقلال نزدیك است.

وی افزود: دو بازی استقلال را از نزدیك تماشا كردم. یكی داربی و دیگری بازی خودمان بااستقلال ودر همین دو بازی شاهد بودم كه استقلال دارای پتانسیل بالایی است هرچند كه كمی بدشانس بوده است.

سرمربی جدید استقلال تهران تاكید كرد: قول قهرمانی برای استقلال یك صحبت كلی بوده و صحت ندارد. من هیچ مربی را به یاد نمی‌آورم كه یك قول قهرمانی از پیش بدهد. زیرا فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی‌دانیم طی یازده ماه آینده چه اتفاقی می‌افتد.

کریمی در پایان درمورد برنامه‌های امیر قلعه‌نویی گفت: به هیچ عنوان از برنامه‌های قلعه نویی اطلاع ندارم و در جریان جلسات وی نیستم.