تبیان، دستیار زندگی
شیهان محمد روشنایی نماینده سازمان جهان کیوکوشین کاراته ماتسوشیما در ایران و بنیانگذار سبک کیوکوشین در کشور و استان خراسان به همراه شیهان حسن شهریاری نایب رئیس سبک میهمان روابط عمومی دفتر تبیان در شهر مشهد بودند. ماحصل این با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش کاراته برای اعضای مشهدی تبیان


شیهان محمد روشنایی نماینده سازمان جهان کیوکوشین کاراته ماتسوشیما در ایران و بنیانگذار سبک کیوکوشین در کشور و استان خراسان به همراه شیهان حسن شهریاری نایب رئیس سبک میهمان روابط عمومی دفتر تبیان در شهر مشهد بودند.

ماحصل این بازدید که روز یکشنبه 4/10/84 صورت پذیرفته را در ذیل به اختصار حضورتان تقدیم می نمائیم.

پس از بازدید و آشنایی آقایان روشنایی و شهریاری از دفتر خراسان رضوی و فعالیت های تبیان و عضویت افتخاری آنها طرفین طبق تفاهم نامه ای توافق کردند تا کاربران خراسانی و مشهدی با ارایه کارت عضویت نهایی (ویژه اعضاء) مؤسسه تبیان بتوانند از آموزش و ورزش کاراته کیوکوشین بهره مند گردند تا در جهت ارتقاء سطح فرهنگ ورزشی جامعه حرکتی نوین صورت گرفته باشد.

لازم بذکر است که شیهان روشنایی ورزش کاراته را از سال 1347 آغاز نموده و از سال 1352 رسماً در مشهد و اماکن نظامی بعنوان یک نیروی متعهد و دلسوز به آمزوش هنر آموزان پرداخته و از سال 1357 با ورود کاراته کیوکوشین از ژاپن توسط بنیانگذاران اولیه این سبک در ایران (شیهان شیرزاد – شیهان روشنایی) کاراته ایران دچار تحول گشته و نیز با حضور ایشان در کلاس های آموزشی و ارتقاء مربیگری که بین سال های 57 تا 60 در ژاپن برگزار می شده حضوری مستمر داشته اند و حتی پس از مجروحیت در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران لحظه ای از آموزش نیروهای نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف غفلت نورزیده و مصمم و با اراده گام های مهمی در جهت ارتقاء تکنیک و کیفی هنر آموزان خویش برداشته اند. گفتنی است ایشان دارای کمربند مشکی دان (6) از سازمان جهانی کیوکوشین می باشند.

ایشان در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای جامعه ورزشی کشور خواستار رسیدگی و بذل توجه بیشتری نسبت به کاراته کیوکوشین بودند.

ما نیز برای ایشان و خانواده ورزشی کشور آرزوی سلامتی و سربلندی داریم.

مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در مشهد برگزار شد

از سوی هیأت کاراته استان خراسان یک دوره مسابقات سه جانبه بین المللی سبک کیوکوشین کاراته در رده سنی جوانان و بزرگسالان در مشهد برگزار شد.

این مسابقات با حضور باشگاههای جهاد کشاورزی، عرفان، شکوه، خاوران، بانک ملی، باشگاه اساسی، مسجد کوی ستاری، مردان مبارز، گچ رضا ، پالایشگاه زنیط، کیوکوشین ماتسوشیما، باشگاه مصطفی زاده، محمد زاده، و مجموعه شیهان محمد روشنایی در محل مجموعه ورزشی طرقبه برگزار شد.

براساس این گزارش در پایان این مسابقات، تیم کیوکوشین بین المللی با 58 امتیاز به مقام اول دست یافته و تیم های کیوکوشین ماتسوشیما با 38 امتیاز مقام دوم و کیوکوشین اروپا با 32 امتیاز مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

بنابراین گزارش در پایان مسابقات به قهرمانان، داوران و مسئولین این مسابقات تقدیرنامه و جوایز نفیسی اهدا شد.