تبیان، دستیار زندگی
م «در صورتى كه شنول گونش تا عصر امروز پاسخ نهایى و مثبت خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه ندهد این باشگاه با دو یا سه گزینه بعدى مذاكره خواهد كرد و در نهایت یك مربى طراز اول را به استخدام درخواهد آورد.» محمد حسن انصارى فرد مدی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصارى فرد:

با كمك اسپانسرها گونش را مى آوریم


«در صورتى كه شنول گونش تا عصر امروز پاسخ نهایى و مثبت خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه ندهد این باشگاه با دو یا سه گزینه بعدى مذاكره خواهد كرد و در نهایت یك مربى طراز اول را به استخدام درخواهد آورد.»

محمد حسن انصارى فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق افزود : مدیر برنامه هاى گونش قراراست تا عصرچهارشنبه نظرنهایى را به ما ارایه بدهد . باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خود را در مذاكرات حضورى به وى اعلام كرده و به آن پایبند است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درادامه افزود : مقرر شده از طریق اسپانسرهاى ایرانى وتركیه اى ، بخشى ازاین مبلغ تأمین شود و بخش دیگر آن طبق قول مساعد مسؤولان ، عملى خواهد شد و ما دراین خصوص مشكلى نداریم .همچنین با ترانسفر بازیكنان پرسپولیس به خارج از كشور، هزینه استخدام مربى خارجى تأمین خواهد شد . انصارى فرد با تأكید بر اینكه جذب مربى خارجى با نظرمساعد على پروین صورت خواهد گرفت گفت : با وى توافق نهایى صورت گرفته و بطور قطع باشگاه پرسپولیس از یك مربى مجرب خارجى استفاده خواهد كرد و اگر گونش تا عصر امروز پاسخ مثبت به پیشنهاد ما ندهد ، با دیگرگزینه ها مذاكره خواهیم نمود.