تبیان، دستیار زندگی
«رشد شتابان، یک نمایش تک نفره نیست. دیگران نیز در این فرایند نقش اساسی دارند. به درستی که سرعت پیشرفت و موفقیت نهایی شما در گرو ایجاد پیوندهای سریع و ماندگار با دیگران است. هرچه بیشتر خواهان رشد شتابان باشید،
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیوند ها و روابط کلیدی

راه هایی برای تقویت و تحكیم روابط خانوادگی

کتاب " رشد شتابان"، اثر "پریس پریچت"، می خوانیم :

«رشد شتابان، یک نمایش تک نفره نیست. دیگران نیز در این فرایند نقش اساسی دارند. به درستی که سرعت پیشرفت و موفقیت نهایی شما در گرو ایجاد پیوندهای سریع و ماندگار با دیگران است. هرچه بیشتر خواهان رشد شتابان باشید، بیشتر به سیستم های حمایتی، پیوندها و روابط کلیدی نیازدارید.

فرصت ها در دست دیگران است. آنان می توانند در را به روی شما بگشایند. دانش خویش را در اختیارتان بگذارند و در گذر از نقاط دشوار، کمک تان کنند.»

در قسمت دیگری از این کتاب آمده است:

«هرچه امروز در پرورش خود آهسته تر گام بردارید، فردا باید تند تر بدوید. جهان امروز در انتظار کسی نمی ماند. باید سریع حرکت کردن را بیاموزیم و گرنه پیوسته عقب تر می افتیم. باید هرچه زودتر با دگر گونی ها همخوان شویم، زیرا آن ها همواره بر شتاب خود می افزایند.»

آیا نگران جا ماندن از قافله دنیای پیرامون خود نیستید؟

آیا در جستجو روابط کلیدی هستید؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا مثبت است، به فروشگاه تبیان سری بزنید. با خرید کتب و نرم افزارهای فرهنگی وآموزشی از فروشگاه تبیان در مسیر ارتقاء توانایی های خود گام بردارید.

ارتباط خود را با ما حفظ کنید.

برای خرید کتاب رشد شتابان کلیک کنید.

تنظیم: آقایی


برای خرید کتب روانشناسی کلیک کنید.

برای خرید اشتراک کتاب کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.