تبیان، دستیار زندگی
یمى: بایرن حق فروش مرا ندارد ناسازگارى یا بهتر بگوییم مخالفت و غرض ورزى هاى آلمانى ها با بازیكنان ایرانى كماكان ادامه دارد و این بار سایت رسمى ورزشى آلمان مخالفت با على كریمى هافبك تكنیكى بایرن مونیخ را در دستور كار خود قرار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جادو گر بازهم در فهرست فروش

كریمى: بایرن حق فروش مرا ندارد


ناسازگارى یا بهتر بگوییم مخالفت و غرض ورزى هاى آلمانى ها با بازیكنان ایرانى كماكان ادامه دارد و این بار سایت رسمى ورزشى آلمان مخالفت با على كریمى هافبك تكنیكى بایرن مونیخ را در دستور كار خود قرار داده است. سایت ورزشى آلمان در حالى خبر از قرار گرفتن على كریمى در فهرست فروش باشگاه بایرن مونیخ مخابره مى كند كه كریمى به رغم تمامى انتقادها و تفاوت هایى كه بین سبك بازى آسیا و اروپا وجود دارد در نیم فصل اول بوندس لیگا چهره اى موفق در بایرن مونیخ داشته و در اغلب بازیهاى این تیم به میدان رفته است.

با این وجود سایت ورزشى آلمان دیروز در گزارشى نوشت:«كریمى على رغم اینكه بحث انتقالش به اف ث كلن منتفى شده و در اظهاراتش عدم تمایل خود براى پیوستن به این تیم را اعلام كرده اما در فهرست فروش احتمالى بایرن قرار دارد.»كریمى هافبك توانمند تیم ملى ایران در اظهاراتى تازه در پاسخ به این ادعاى خبرگزارى ورزش آلمان گفت:«این شایعات ساخته رسانه هاى آلمان است و من تا پایان مدت قراردادم در بایرن مى مانم.»

از طرفى سایت ورزشى آلمان اصرار دارد كه كریمى در كنار بالاك، یرمیس، سانیول و زى روبرتو از بایرن جدا خواهند شد و تكلیف آنها در ابتداى سال مسیحى جدید مشخص خواهد شد.«در ابتداى سال نو تكلیف قطعى كریمى و بازیكنان یاد شده براى ترك بایرن یا ادامه حضورشان در این تیم مشخص مى شود.»على كریمى بى توجه به این مسائل فعلاً در ایران به سر مى برد و 15 دى ماه براى پیوستن به اردوى بایرن در امارات به این كشور سفر خواهد كرد. او به خبرگزارى فارس مى گوید:«من قرارداد یكساله اى با بایرن دارم و فعلاً 6 ماه آن سپرى شده است. تا پایان قرارداد هیچ كدام از طرفین نمى توانند آن را فسخ كنند و از شرایط آن سرپیچى كنند. به این ترتیب بایرن حق فروش مرا تا پایان فصل ندارد. همان گونه كه من نمى توانم از بایرن جدا شوم.»

بازیكن سال 2004 آسیا به مقایسه وضعیت احتمالى خود و مهدى مهدوى كیا در هامبورگ مى پردازد و مى گوید:«مهدى هم در مقطعى از سوى هامبورگ تحت فشار بود ولى آنقدر مبارزه كرد تا نهایتاً در تركیب ثابت این تیم قرار گرفت. حالا هم عده اى مى خواهند مرا در چنین شرایطى قرار دهند اما از مفاد قرارداد اطلاعى ندارند.»كریمى اضافه مى كند:«در حال حاضر فقط به موفقیت در نیم فصل دوم همراه با بایرن فكر مى كنم و قصد دارم با پیراهن این تیم به افتخار قابل توجهى دست یابم.»