تبیان، دستیار زندگی
یکی از کتبی که که در حیطه روانشناسی منتشر، و این روز ها رایج شده و به رواج تفکر مثبت می پردازد کتاب راز نوشته رواندا بایرن به ترجمه عطا الله فتحعلی است . در قسمت های ابتدایی این کتاب آمده است:
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تفکر مثبت؟

مثبت اندیشی

یکی از کتبی که که در حیطه روانشناسی منتشر، و این روز ها رایج شده و به رواج تفکر مثبت می پردازدکتاب راز نوشته رواندا بایرن به ترجمه عطا الله فتحعلی است . در قسمت های ابتدایی این کتاب آمده است:

احتمالا شما با تعجب نشسته اید و می اندیشید که « این دیگر چه رازی است؟»

من به شما می گویم که تعریفم از آن چیست؟

ما با یک نیروی بی کران و نامحدود مواجه ایم که امور زندگی ما به واسطه قوانین دقیقا مشابهی و البته به دست خودمان هدایت می شوند.

قوانین هستی آن چنان دقیق هستند ک ما حتی برای ساختن سفینه های فضایی خود هم مشکلی نداریم. می توانیم انسان را به کره ماه بفرستیم و بازگشتش را با دقت کسری از ثانیه اندازه گیری کنیم .

هر کدام از ما در هر کجا که باشیم از هند و استرالیا و نیوزلند گرفته تا استکهلم و لندن و تورنتو و مونترال و نیویورک همگی با یک قانون سر و کار داریم و آن هم قانون جذب است و این قانون همان رازی است که از آن حرف زدیم.

هزچیز قابل تصوری که به زندگی شما وارد می شود را خودتان جذب می کنید و آن ها به واسطه تصاویر و تفکراتی که در ذهن خود نگه می دارید به سوی شما جلب می شوند. آنچه به وجود می آید همانی است که شما به آن فکر می کنید.

زندگی فعلی شما انعکاسی از افکار گذشته شماست. این اندیشه ها می تواند در بردارنده مهمترین تا بی اهمیت ترین اموری باشند که در ذهن داشته اید. با توجه به این نکته که می دانیم آنچه را بیشتر بدان می اندیشید به سمت خود  می کشانید. در ک این موضوع که تا کنون چه تفکراتی بر ذهن شما غلبه داشته اند آسان است چون این زندگی را تجربه کردید. ولی می توان گفت تا کنون این طور بوده، حالا شما در حال آموختن راز هستید و با این دانش می توانید همه چیز را متحول کنید.

هنگامی که این فرایند در ذهن شما جا بیفتد در عمل می توانید به عنوان ابزاری کارامد از آن استفاده کنید اگر بتوانید به تفکر درباره خواسته خود ادامه دهید و آن را به شکل اندیشه ای غالب در ذهن خویش درآورده بدون تردید آن را به زندگی واقعی خود وارد کرده اید.

برای خرید کتاب راز کلیک کنید

تنظیم: آقایی


برای خرید کتب روانشناسی کلیک کنید.

برای خرید اشتراک کتاب کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.