تبیان، دستیار زندگی
پس از برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال کریم باقری به عنوان مشاور فنی افشین قطبی انتخاب شد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریم باقری عضو جدید تیم قطبی

کریم باقری و افشین پیروانی

پس از برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال کریم باقری به عنوان مشاور فنی افشین قطبی انتخاب شد.

کامل‌ترین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال دیروز با حضور تمامی اعضا برگزار شد و بحث‌هایی درباره‌ی تیم امید شکل گرفت. به غیر از مساله تیم امید، افشین قطبی پیشنهاد داد که کریم باقری به عنوان مربی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در کنار تیم حضور داشته باشد که با توجه به نظر باقری قرار شد تنها او نقش مشاور فنی تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا بر عهده بگیرد.

کریم باقری در باره این حکم گفت: من همان طور كه اعلام كرده‌ام علاقه‌ای به مربی‌گری ندارم، به همین دلیل در تیم ملی هم بر روی نیمكت نمی‌نشینم و خواهشم این است كه رسانه‌ها با عنوان مربی تیم ملی از من یاد نكنند.

كریم باقری پس از پایان جلسه كمیته فنی با اشاره به بحث‌هایی كه درباره تیم امید شد، گفت: چیزی كه مشخص است اینكه پیروانی و تیم امید تمام تلاش‌شان را انجام دادند و مسلما پیروانی برنامه خاصی را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی داشته، با این حال همان طور كه او گفت مشكلات زیاد است. ولی باید آن‌ها رفع كنیم تا تیم امید بتواند موفق شود.

باقری درباره‌ی صحبت‌های علی دایی كه گفته بود من از كریم باقری انتظار دیگری داشتم، گفت: من نظر خاصی ندارم اما من در این مقطع تصمیم به خداحافظی گرفته‌ام و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌كنم. من دیر یا زود باید از فوتبال خداحافظی می‌كردم. به همین خاطر در این مقطع چنین تصمیمی گرفتم. هر زمان دیگری كه چنین تصمیمی می‌گرفتم، حرف‌ و حدیث‌هایی پیش می‌آمد.

کریم باقری و حبیب کاشانی

وی در پاسخ به سوال ایسنا كه پرسیده بود آیا سعیدلو به شما پیشنهاد حضور در هیات مدیره پرسپولیس را داده است؟ گفت:‌ كاشانی در این چند ساله به من خیلی لطف داشته است. او به من چنین پیشنهادی داده اما هنوز صحبت دیگری نشده است.

باقری در پاسخ به این سوال كه می‌گویند باخت‌های اخیر پرسپولیس به خاطر نبود شماست كه گفت: چرا باید به گردن من باشد. من این مساله را قبول ندارم. در فوتبال برد و باخت زیاد است. ضمن این كه من به آینده پرسپولیس خوشبینم. نباید با دو سه باخت همه چیز را تمام شده بدانیم.

باقری در پاسخ به این سوال كه می‌گویند به خاطر نیمكت نشینی از پرسپولیس رفته‌اید؟ گفت: طبیعی است كه دوست داشتم برای پرسپولیس بازی كنم تا جایی كه صلاح دیدند از من استفاده كردند و من هم برای تیم بازی كردم ولی وقتی دیدم نمی‌توانم به پرسپولیس كمك كنم از این تیم جدا شدم.

باقری درباره پیشنهاد قطبی هم گفت: من كمك مربی تیم ملی نیستم. قطبی به من گفت كه كنارش باشم و من هم پذیرفتم به عنوان مشاور در كنار تیم باشم. اما قطعا روی نیمكت تیم ملی نخواهم نشست.

تنظیم برای تبیان: حسین محمدی