تبیان، دستیار زندگی
ریاست محترم کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای دکتر دلاور در مورخه پنجشنبه 1/10/84 ساعت 16:30 بازدیدی از دفتر تبیان خراسان داشتند که در این بازدید ضمن خیر مقدم از سوی مدیریت و مدیر روابط عمومی ای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید ریاست کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد از تبیان خراسان


ریاست محترم کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای دکتر دلاور در مورخه پنجشنبه 1/10/84 ساعت 16:30 بازدیدی از دفتر تبیان خراسان داشتند که در این بازدید ضمن خیر مقدم از سوی مدیریت و مدیر روابط عمومی این دفتر ، بیلان فعّالیت و گزارش عملکرد دفتر مزبور به سمع و نظر ایشان رسید و ضمن ملاحظه بخش های مختلف سایت ، در خصوص نحوه ارائه خدمات و توان فنی مجموعه توسط مسئول فنی موسسه مواردی بیان گردید. سپس ایشان به عضویت افتخاری سایت تبیان در آمدند.

در ادامه این بازدید جناب آقای دکتر دلاور ضمن تقدیر و تشکر از میزان فعّالیت دفتر تبیان خراسان ، مقرر گردید تا با هماهنگی اعضای کمیسیون جهت ارائه پاره ای توضیحات در شورای شهر مشهد ، نشستی حضوری برگزار شود و همچنین قول مساعدت نسبت به توسعه و حمایت از مراکز شهری را بیان فرمودند .

ضمنا در این جلسه جناب آقای محمدزاده مسئول پایگاه تبیان در مسجد محمّدی و آقای غلام زاده مسئول پایگاه مسجد المنتظر در مراسم حضور داشتند و به بیان پاره ای از مشکلات پرداختند .

روابط عمومی دفتر تبیان خراسان