تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گردهمایی ویژه مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی مازندران نوآوری بر اساس تشخیص موقعیت های دقیق را در سازمان تبلیغات اسلامی یک ضرورت دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوآوری بر اساس تشخیص موقعیت‌های دقیق یک ضرورت است

دکتر خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گردهمایی ویژه مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی مازندران نوآوری بر اساس تشخیص موقعیت های دقیق را در سازمان تبلیغات اسلامی یک ضرورت دانست.

به گزارش روابط عمومی، «حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی» با اشاره به تاثیر هیئت های مذهبی و انجام مناسک دینی در اماکن مذهبی در بین جامعه، گفت: حادثه بزرگ انقلاب اسلامی ایران از همین محافل هیئت های مذهبی و مجموعه کارهایی است که در مساجد انجام می شود، نشات گرفته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در حوزه فن آوری و اطلاعات بحث تأسیس سایت تبیان از دست آوردهای خوب سازمان تبلیغات اسلامی بوده و در این حوزه سازمان رویکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به فعالیت های امور مساجد تصریح کرد: کار ما توسعه و سازماندهی برنامه فرهنگی مساجد است و در حوزه مساجد کار اوقاف سخت افزاری و کار ما نیز تهیه و تدوین نرم افزارهای فرهنگی و تقویت محتوای عرصه فرهنگ است.

خاموشی در ادامه به بیان اثرات مثبت سفرهای استانی و نگاه فرهنگی دولت پرداخت و گفت: با توجه به بودجه های اختصاص یافته در سفرهای استانی دولت به بخش فرهنگ و تاکید دولت بر توجه ویژه به این بخش، موانع موجود تا حدود زیادی مرتفع گردیده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای ایران به دست مزدوران آمریکا و صهیونیست اظهار داشت: عجین شدن روحانیت با نخبگان و ایجاد فضای صمیمی توام با برگزاری اردوهای متنوع در بین جوانان و قشر فرهیخته و نخبه و ورود جدی به بحث خانواده ، کشف استعدادهای نهفته با مهندسی فرهنگی از الزامات کارهای فرهنگی و تقویت عرصه فرهنگ و راههای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

شایان ذکر است: دكتر خاموشی در پایان از نمایشگاه نمونه محصولات فرهنگی، قرآنی این اداره کل بازدید کرد.

تنظیم: هومن بهلولی