تبیان، دستیار زندگی
همزمان با آغاز دهه عزاداری و شور حسینی، جلسات تخصصی گفتمان دینی به صورت پرسش و پاسخ با عنوان «شخصیت شناسی چهره‌های عاشورایی و یاران امام حسین(ع)» هر روز از ساعت 19 الی 20:30 ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حرم رضوی و محرم

همزمان با ایام محرم در حرم مطهر رضوی:

بیش از 70 جلسه حلقه معرفت و گفتمان دینی با موضوع امام حسین(ع) برگزار می‌شود

حرم رضوی و محرم

همزمان با آغاز دهه محرم الحرام برنامه‌های عزاداری و گفتمان‌های معرفت شناسی در بارگاه ملكوتی ثامن الحجج(ع) اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، همزمان با آغاز دهه عزاداری و شور حسینی، جلسات تخصصی گفتمان دینی به صورت پرسش و پاسخ با عنوان «شخصیت شناسی چهره‌های عاشورایی و یاران امام حسین(ع)» هر روز از ساعت 19 الی 20:30 در محل دارالقرآن الكریم صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

در ادامه‌ی برگزاری این برنامه‌ها، حلقه‌های معرفت نیز ویژه برداران و خواهران به صورت جداگانه با عنوان «فلسفه‌ی قیام امام حسین(ع)» در رواق امام خمینی(ره) دایر خواهد شد كه در این مدت هر شب دو حلقه ویژه مباحث خانوادگی و یك حلقه با موضوع آزاد نیز در این مكان برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های اداره پاسخگویی به سوالات دینی و اطلاع‌رسانی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ایام ماه محرم در حرم مطهر رضوی می‌توان به برگزاری مشاوره‌ی گروهی و فردی اعتقادی، برنامه حرم شناسی، اهدا محصولات فرهنگی ویژه‌ی این ایام و بازخوانی مباحث عزاداری ویژه اساتید این اداره اشاره كرد.

همچنین دفاتر راهنمای زائر برادر و خواهر در صحن‌ها و رواق‌های متبركه حرم مطهر رضوی طبق سنوات گذشته در این ایام پاسخگوی سوالات دینی و شبهات كلیه زائرین و مجاورین خواهند بود.


منبع: استان قدس رضوی

تنظیم برای تبیان: سمانه دولت آبادی