تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمهور در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی با بیان اینکه مارادونا با تاخیر به ایران می‌آید در پاسخ به پرسش خبرنگاران .............
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس جمهور:"مارادونا"به ایران می آید

رئیس جمهوردر مراسم تجلیل از قهرمانان

رئیس جمهور در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی با بیان اینکه مارادونا با تاخیر به ایران می‌آید در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر سپردن تیم ملی فوتبال ایران به این آرژانتینی سرش را به نشانه تایید تکان داد.

به گزارش مهر، دکتر محمود احمدی نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر حضور مارادونا در ایران و همکاری با فوتبال کشورمان تاکید کرد: مارادونا به ایران می آید اما با تاخیر. رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مارادونا به عنوان سرمربی تیم ملی به ایران سفر می کند تنها به نشانه تایید سرش را تکان داد.

وی در بخشی از صحبت های خود با تاکید بر اینکه به طور شخصی پیگیر بسیاری از رقابتهای ورزشکاران کشورمان در بازیهای آسیایی بود، یادآور شد: تکواندو، جودو، کاراته، هندبال، قایقرانی، بسکتبال و والیبال از جمله رشته هایی بودند که دیدارهای آنها را به خصوص در مراحل تعیین کننده پیگیری کردم.

رئیس جمهوردر مراسم تجلیل از قهرمانان

رئیس جمهور همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای آسیایی در فاصله کمتر از دو هفته بعد از پایان این بازیها، اظهار داشت: درست همین است که هر کاری را به موقع و در جای خود انجام داد باید برای پیشرفت و رسیدن به جایگاه بهتر به تمام کارها در هر شرایطی سرعت داد.

احمدی نژاد با اشاره به تیم فوتبال امید و ناکامی این تیم از کسب مدال در بازیهای آسیایی گوانگجو گفت: بازیکنان این تیم هم زحمت خود را کشیدند. آنها به اندازه خود تلاش کردند. به هر حال میدان یک میدان ورزشی بود و قرار بود تنها یک تیم برنده باشد؛ نمی توانستیم انتظار داشته باشیم در همه رشته ها قهرمان شویم امیدواریم در دوره آتی بازیهای آسیایی تیم فوتبال هم مدال آور شود.

وی در پایان صحبت های خود از رسانه ها و خبرنگاران بابت پوشش مطلوب بازیهای آسیایی گوانگجو و تحلیل ها و گزارش های مربوط به این بازیها تشکر کرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری