تبیان، دستیار زندگی
هوار ملامحمد كه پیش از این با تیم فوتبال شاهین بوشهر به توافق رسیده بود، به یكباره سر از باشگاه استقلال تهران درآورد و با علی فتح‌الله زاده سرپرست موقت این باشگاه به توافق نهایی رسید .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هوار ملامحمد به استقلال پیوست

هوار ملامحمد بازیکن جدید استقلال تهران

هوار ملامحمد كه پیش از این با تیم فوتبال شاهین بوشهر به توافق رسیده بود، به یكباره سر از باشگاه استقلال تهران درآورد و با علی فتح‌الله زاده سرپرست موقت این باشگاه به توافق نهایی رسید.

قرارداد هوار ملامحمد كه هنوز در هیات فوتبال به ثبت نرسیده تا پایان فصل و به ارزش كمتر از 200 هزار دلار است.

مهاجم عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان یك بازیكن حرفه‌ای برایم فرقی نمی‌كند كه استقلال چه تعداد مهاجم آماده دارد.

هوار ملامحمد درباره‌ی پیوستنش به تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از تیم‌های شاهین و نفت آبادان داشتم اما حاضر شدم با مبلغی كمتر از پیشنهادهای دیگر، پیشنهاد استقلال را قبول كنم. استقلال تیم بزرگی است و حضورش در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند فرصت خوبی برای من باشد.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا به توافق با باشگاه شاهین بوشهر پایبند نبودی، گفت: اصلا این طور نیست. من به مسوولان باشگاه شاهین قول داده بودم و با آن‌ها به توافق هم رسیدم. لیست بازیكنان این باشگاه پر شده بود و آن‌ها باید جابه‌جایی‌هایی را در لیست‌شان انجام می‌دادند تا بتوانند با من قرارداد ببندند. تا امروز هم منتظر این اقدام از سوی باشگاه شاهین ماندم اما در تماسی كه مدیر برنامه‌هایم صبح روز یكشنبه با مدیرعامل باشگاه شاهین داشت، او نیز گفت كه امكان جابه‌جایی در لیست تیمش وجود ندارد. او گفته بود در جلسه‌اش با حمید استیلی، سرمربی تیم شاهین به این نتیجه رسیده است. پس از آن بود كه با استقلالی‌ها به توافق نهایی رسیدم.

هوار ملامحمد بازیکن جدید استقلال تهران

مهاجم فصل گذشته تیم پرسپولیس در رابطه با این كه قبلا برای پرسپولیس بازی كرده و امسال حضور در استقلال را تجریه می‌كند و چه احساسی دارد، گفت: من از حضورم در پرسپولیس ناراحت نبودم اما آن‌ها بودند كه من را نخواستند. من هم به عنوان یك بازیكن حرفه‌ای در هر تیمی كه شرایط خوبی برایم داشته باشد، بازی می‌كنم.

ملامحمد درباره‌ی بازگشت به فوتبال ایران به ایسنا گفت: فصل گذشته با حضور در پرسپولیس، زندگی در ایران را تجربه كردم كه بسیار برایم راحت بود. دوست داشتم به فوتبال ایران برگردم. حضور در استقلال را دوست دارم چون با بازیكنان بزرگی چون مجتبی جباری و میلاد میداودی هم‌بازی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال كه با توجه به این كه استقلال چندین مهاجم دارد، آیا نگران حضور كمترتان در تركیب اصلی نیستید، گفت: اتفاقا خوشحالم كه در كنار مهاجمان توانمند بازی می‌كنم. برای یك بازیكن حرفه‌ای فرقی نمی‌كند كه چه بازیكنانی در تیمش حضور داشته باشند. قطعا هر بازیكنی آماده‌تر باشد، بیشتر مورد توجه سرمربی تیم قرار می‌گیرد.

این مهاجم عراقی درباره قراردادش با استقلال نیز توضیح داد: قراردادم تا پایان فصل و قابل تمدید است. رقم اصلی قرارداد كمتر از 200 هزار دلار بوده كه اگر پاداش‌ها و سایر متعلقات دیگر را به آن اضافه كنیم، به رقم فوق می‌رسد. امیدوارم به زودی قراردادم را به صورت رسمی ثبت كنم. اكنون نیز كلید خانه‌ام در سعادت‌آباد را از مسوولان باشگاه گرفته‌ام.

تنظیم برای تبیان: حسین محمدی