تبیان، دستیار زندگی
لیگ امسال تک قطبی نیست قصدکناره گیری از ورزش قهرمانی را ندارم و همچنان در تمرینات تیم ملی شرکت خواهم کرد. سید محمود میران سرگروه تیم ملی جودو که دانشگاه آزاد را با جمعی از ملی پوشان جودو راهی لیگ برتر نموده است در مورد این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میران : قصدکناره گیری از تیم ملی را ندارم

لیگ امسال تک قطبی نیست


قصدکناره گیری از ورزش قهرمانی را ندارم و همچنان در تمرینات تیم ملی شرکت خواهم کرد.

سید محمود میران سرگروه تیم ملی جودو که دانشگاه آزاد را با جمعی از ملی پوشان جودو راهی لیگ برتر نموده است در مورد این مسابقات گفت: لیگ امسال تک قطبی نیست. چند تیم از جمله پاس ، پیام ارتباطات و نیروی زمینی حرف های برای گفتن دارند. ما هم تیم خوبی را جمع و جورکرده ایم و امیدوارم با همت بچه ها بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درمورد شرایط خود گفت: تمرینات آمادگی را آغازکرده ام. درمسابقاتی که نیازباشد درترکیب تیم قرارخواهم گرفت و در لیگ مسابقه می دهم، ضمن اینکه به هیچ عنوان قصد کناره گیری ازورزش قهرمانی را ندارم و نگاه من به مسابقات آسیایی دوحه قطرو پس ازآن مسابقات جهانی 2007 برزیل است.

میران درمورد اینکه از روز دوشنبه به اردو خواهد رفت یا خیر گفت: قصد ندارم به تورنمنت بین المللی تفلیس درگرجستان بروم چرا که هنوزبه آمادگی مطلوب دست پیدا نکرده ام. البته درماههای آخرسال احتمالا تیم ملی درتورنمنت بین المللی پاریس شرکت می کند که اگرآماده بودم در این مسابقات شرکت خواهم کرد، چرا که تورنمت سطح بالایی است و خیلی می تواند مفید باشد . من قبل از المپیک در پاریس طلا گرفتم.

مدیرفنی تیم جودوی دانشگاه آزاد درپایان پیرامون لیگ گفت: لیگ ازنظرمالی و آمادگی نسبی بردی جودکاران خیلی مفید است ، فدراسیون هم برای این مسابقات هرکاری که می توانسته انجام داده است امیدوارم شاهد مسابقات خوبی باشیم