تبیان، دستیار زندگی
هانوفر تیم مربیانش را تقویت كرد «كریستل» مربی تیم فوتبال هانوفر شد. توماس كریستل به عنوان مربی در كنار پیتر نوی روور سرمربی و میشاییل شیونبرگ و ادوارد كولژوك فعالیت خواهد كرد. او كه چهل و دو سال دارد به عنوان بازیكن در نورنب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری کوتاه و خواندنی 4/10/84


هانوفر تیم مربیانش را تقویت كرد

«كریستل» مربی تیم فوتبال هانوفر شد.

توماس كریستل به عنوان مربی در كنار پیتر نوی روور سرمربی و میشاییل شیونبرگ و ادوارد كولژوك فعالیت خواهد كرد.

او كه چهل و دو سال دارد به عنوان بازیكن در نورنبرگ و ساربروكن پیشینه بازی دارد و هفتاد و یك بازی در بوندس‌لیگا انجام داده و 11 گل نیز به ثمر رسانده است.

قرارداد مربی جدید هانوفر با سرخ‌ها تا پایان جون 2006 است.

الشباب دنبال اولادى است نه عنایتى!

ایران ورزشى- بازیكنى كه باشگاه الشباب به دنبال آن است نه رضا عنایتى بلكه مهرداد اولادى مهاجم شمالى پرسپولیس است. روز گذشته این خبر از سوى منابع نزدیك به این باشگاه اماراتى تأیید شد. البته الشباب اولادى را براى نیم فصل دوم لیگ نمى خواهد بلكه درصدد آن است كه او را براى فصل آینده به امارات ببرد. ظاهراً مذاكرات اولیه از سوى رابط هاى الشباب با اولادى صورت گرفته و اگر دیدید این بازیكن سر از امارات درآورد خیلى تعجب نكنید.

عنایتى فروشى نیست

ایران ورزشى- پروژه لژیونر شدن رضا عنایتى دوباره به جریان افتاده است. باز هم بحث رفتن مهاجم استقلال به الشباب مطرح شده است. ظاهراً این بار جدى تر از دفعات قبلى است. با وجود این، احتمال اینكه قلعه نویى قید عنایتى را بزند، خیلى كم است. این را مى شود از حرف هایش فهمید. سرمربى استقلال البته به صراحت از این موضوع حرف نزده ولى در محفلى دوستانه از داشتن عنایتى اظهار رضایت كرده و گفته است:«براى قهرمانى در لیگ عنایتى را مى خواهیم. بنابراین حداقل این فصل عنایتى در استقلال است و جایى نمى رود اگرچه خودش بى میل نیست كه چند وقتى هم در امارات بازى كند.»

سامره مربى عوض كرد

على سامره مهاجم ایرانى الشعب از این پس مجبور است زیر نظر یك مربى اماراتى كار كند. به دلیل نتایج ضعیف الشعب در لیگ امارات مدیران این باشگاه سرمربى آلمانى خود را بركنار كردند تا یوسف الزواوى را روى كار بیاورند. این مربى از پنجشنبه شب كار خود را در این تیم آغاز كرد و پس از اولین تمرین اعلام كرد بازیكنان نیاز به كار بدنى دارند.

او گفت: «تمرینات ویژه اى براى تیم در نظر گرفته ام تا پیش از بازى النصر دیگر مشكل چندانى نداشته باشیم.»

رحمان‌ 5/5 گرفت‌

تیم‌ مسینا در دربى‌ سیسیل‌ نیز نتوانست‌ برنده‌ باشد و آنها پس‌ از اینکه‌ رجینا را کاملاً‌ تحت‌ فشار قرار دادند روى‌ یک‌ اشتباه‌ گل‌ تساوى‌ را دریافت‌ کردند. رحمان‌ رضایى‌ مثل‌ سایر روزها در ترکیب‌ مسینا قرارگرفت‌ و از روزنامه‌ گازتادلواسپورت‌ نیز نمره‌ 5/5دریافت‌ کرد. رحمان‌ پس‌ از بازى‌ توسط‌ مسئولان‌ کمیته‌ مبارزه‌ با دوپینگ‌ در اتاق‌ آزمایش‌ دوپینگ‌ حضور یافت.

مبارک‌ باد به‌ تمام‌ ارمنى‌هاى‌ فوتبال‌ جایتان‌ در این‌ خانه‌ همواره‌ سبز است!

شب‌ تولد مسیح، شب‌ شادباش‌ پیروان‌ این‌ پیغمبر الهى‌ است. شبى‌ که‌ انسانى‌ از کالبد باکره‌ یک‌ زن‌ آسمانى‌ دیده‌ برجهان‌ گشود و جهان‌ را با وجود عزیز خود مسخر کرد.

امشب‌ را باید تبریک‌ بگوییم. به‌ تمام‌ ارامنه‌ خوب، تمام‌ ارامنه‌ فوتبال‌ ایران، تمام‌ آنها که‌ طى‌ سال‌هاى‌ متمادى‌ از کیان‌ و حیثیت‌ و اعتبار ملى‌ فوتبال‌ ایران‌ دفاع‌ کردند.

از کجا شروع‌ کنیم؟

از نسل‌ اول، از مرحوم‌ کارلوس‌ و آشوت‌ آودیان‌ که‌ عمرش‌ دراز باشد و سپس‌ از کنسانت‌ داوید خانیان‌ و اونیک‌ کاراپتیان‌ یاد کنیم‌ و بعد هم‌ سراغ‌ گارنیک‌ مهرابیان‌ عزیز و گارنیک‌ شهبندرى‌ برویم، از وازگن‌ صفریان، کارو حق‌وردیان‌ و باغدیک‌ عابدیان‌ هم‌ باید بگوییم‌ و از آندرانیک‌ اسکندریان، مائیس‌ میناسیان، ادموند اختر، ژورس‌ غازاریان، ادموند بزیک، سرژیک‌ تیموریان، آندرانیک‌ تیموریان‌ و... یاد کنیم. به‌ همه‌ آنها تبریک‌ مى‌گوییم‌ و امیدواریم‌ همه‌ شب‌هایشان، شب‌ جشن‌ و سرور باشد.

اولین پیست اختصاصی اسکیت در مشهد احداث می شود

با حمایت نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی، اولین پیست اختصاصی اسکیت در مشهد احداث می گردد.

درمشهد با پیگیری عفت شریعتی نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی، معاونت پارلمانی وزارت راه و ترابری وفدراسیون اسکیت اولین پیست اختصاصی اسکیت درمجموعه ورزشی کوثر واقع درقاسم آباد مشهد احداث خواهد شد.

این گزارش حاکیست با توجه به اینکه مجموعه ورزشی کوثرمختص به بانوان است، کانالهای حفاظت شده ورود وخروج آقایان به این پیست درنقشه اولیه تعبیه وبرنامه ریزی شده است.