تبیان، دستیار زندگی
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: همكاری و همدلی در پرسپولیس عامل ثبات و موفقیت تیم بوده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استیلی: همدلی حرف اول پرسپولیس

استیلی: همدلی حرف اول پرسپولیس

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: همكاری و همدلی در پرسپولیس عامل ثبات و موفقیت تیم بوده است.

حمید استیلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پرسپولیس شخصیت تیمی بسیار خوبی پیدا كرده است و توان روحی ناشی از همدلی بین كادر فنی و بازیكنان سبب شده است تا بازی‌های خوبی انجام دهیم و در نتیجه‌گیری نیز موفق باشیم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل است كه پرسپولیس حتی در روزهایی كه بد بازی می‌كند، نتیجه می‌گیرد. به عنوان مثال می‌پذیرم ما در مقابل مس كرمان بازی خوبی انجام ندادیم اما، توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم و این نشان می‌دهد كه پرسپولیس شخصیت یك تیم پیروز را به دست آورده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: وضعیت تیم بسیار مناسب است و بازیكن مصدومی نداریم. از نظر فیزیكی و روحی در عالی‌ترین وضعیت قرار داریم و برای موفقیت در دیدارهای آینده آماده می‌شویم.

وی همچنین تاکید کرد: در ابتدای حضور افشین قطبی در پرسپولیس عنوان می‌شد كه من با وی دچار مشكل می‌شوم اما، باید عنوان كنم كه ما در تفاهم كامل به كارمان ادامه می‌دهیم و تمام فكرمان حركت رو به جلوی پرسپولیس است. در كادر فنی جایگاه هر كسی مشخص است و قطبی به عنوان سرمربی من به عنوان مربی و سایر اعضای كادر فنی تمامی وظایف‌شان را به خوبی می‌دانند.

استیلی: همدلی حرف اول پرسپولیس

استیلی در ادامه اظهار داشت: زمانی كه یك تیم دوازده هفته موفق می‌شود، درصدر جدول باقی بماند نشان می‌دهد كه اتفاقات خوبی در این تیم رخ داده است و اطمینان دارم كه با فضای دوستانه‌ای كه وجود دارد این وضعیت ادامه پیدا می‌كند. پرسپولیس اكنون به یك تیم برنده تبدیل شده است و امیدواریم این وضعیت ادامه پیدا كند.

وی همچنین در مورد احتمال بر هم خوردن وضعیت این تیم در صورت رقم خوردن نخستین شكست تصریح کرد: امیدوارم كه چنین اتفاقی رخ ندهد اما، همانطور كه اشاره كردم ما بر روی روحیه بازیكنان بسیار كار كرده‌ایم و تصور می‌كنم حتی در صورت شكست نیز بتوانیم با این موضوع كنار بیاییم و روند موفقیت را ادامه دهیم.

استیلی درپایان در مورد دوره‌های حرفه‌ای مربی‌گری گفت: دوره‌ بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم و مسایل تاكتیكی، تكنیكی و امور كلی فوتبال در این كلاس تدریس می‌شود. خوشبختانه بسیاری از بازیكنان و مربیان تیم ملی در این دوره حضور دارند و تصور می‌كنم دوره‌ی مربی‌گری حرفه‌ای در ایران از سطح بسیاربالایی برخوردار است.