تبیان، دستیار زندگی
معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری طی احکام جداگانه ای اعضای ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری را معرفی نمود. اسماعیل قادری فر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی اعضای ستاد ملی هفته پژوهش

مراسم هفته پژوهش و فناوری سال 89، از 4 الی 9 دیماه برگزار می گردد.

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری: اعضای ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری معرفی شدند.

معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری طی احکام جداگانه ای اعضای ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری را معرفی نمود.

معرفی اعضای ستاد ملی هفته پژوهش

اسماعیل قادری فر ، دبیر ستاد با بیان این مطلب افزود: دکتر مهدی نژاد نوری در احکام جداگانه ای اعضای ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری را معرفی نمود. وی اضافه کرد بر اساس احکام صادر شده از سوی معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم و رئیس ستاد، دکتر علیرضا بدیعی به عنوان دبیر کمیته علمی، مهندس عباس علی ارفع به عنوان دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار، محمد صادق خیاطیان به عنوان دبیر کمیته اجرایی، محسن ضرغام به عنوان دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، دکتر رضا اکبری به عنوان دبیر کمیته برگزاری کنفرانس ملی مدیریت پژوهش و فناوری، مهندس مهدی مددی به عنوان دبیر کمیته هماهنگی امور استان ها و امیر حسین محمدزاده به عنوان دبیر کمیته پشتیبانی ستاد منصوب شوند.

معرفی اعضای ستاد ملی هفته پژوهش

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری اضافه کرد ، امسال به علت تقارن 25 آذر ( روز پژوهش )با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، مراسم با یک هفته تأخیر یعنی از 4 الی 9 دی ماه برگزار می شودکه شامل  بخش های زیر می باشد:

• نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد در این نمایشگاه، علاوه بر نمایش دستاوردهای پژوهشگران و فناوران کشور، نمایشگاه کتب و نشریات تخصصی، تجهیزات و منابع و همچنین بخش بسیار مهم فن بازار ارائه خواهد شد.

• مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری کشور که با حضور یکی از مقامات عالی رتبه کشور در سالن سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

• برای اولین بار کنفراس ملی مدیریت پژوهش و فناوری با مشارکت دانشگاهیان و دست اندرکاران عرصه پژوهش و فناوری در سالن سران و همزمان با مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری برگزار می گردد.

برای اطلاعات بیشتر به می توانید به پایگاه اطلاع رسانی ستاد ملی مراجعه کنید.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان - پایگاه اطلاع رسانی ستاد ملی

تنظیم: فاطمه گودرزی