تبیان، دستیار زندگی
شایعه ای در کار نبوده، سیاست ها تغییر کرده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آقای سعید لو شایعه صحت داشت!
خدیجه آزادپور ووشو کار ایران

بخش ورزشی- این بخشی از گفتگوی آقای سعیدلو با سایت خبر آنلاین است که دوباره بحث بر سر خدیجه آزادپور و مصاحبه وی و مشکل مجردی و متاهلی در تحویل خانه به عنوان پاداش می باشد.« یک جمله که گفته نشد، شما هزار بار آن را تکرار کردید اما حرفی که این خانم گفته را شما به آن کاری ندارید. این بنده خدا اصلاً این حرف را نزده و ما هم که گفتیم این خانه را به ایشان می‌دهیم. پس مشکلی باقی نمانده.اصلاً بحث مجرد و متأهل نداریم و روی هر طلا یک مسکن هم می‌دهیم، به همه. این را هم ما و هم ایشان بارها اعلام کرده‌ایم اما شما عادت ندارید خبرهای خوش بدهید! (با خنده)"

موضوع شرط تاهل برای تحویل خانه به خدیجه آزادپور ، نه به عنوان شایعه بلکه یک واقعیت بوده که اولین بار هم از همین مجرای ارتباطاتی در رسانه منتشر شد، واقعیتی که شاید به صلاح دید مسئولان در انجام سیاست آن تغییر ایجاد شده و حال به گفته رئیس ورزش "این خانه را به ایشان می‌دهیم. پس مشکلی باقی نمانده" البته ما هم جز این را نمی خواهیم که به شایستگی از مدال آوران و افتخار آفرینان ایران در گوانگ ژو تقدیر شود تا این خود زمینه ای برای ایجاد انگیزه بیشتر در سطوح مادی در کنار انگیزه معنوی ورزشکارانه با غیرت ایرانی باشد و روند پیشرفت و ترقی رشته های ورزشی ما سرعت افزون تری بر خود بگیرد.

واقعیتی که اکنون شایعه خوانده می شود،از همان ابتدا به وسیله مسئولین مربوطه  تکذیب شد حتی خود این ورزشکار در اظهارات تناقض گونه ای در مصاحبه با یک رسانه، حرف های دیگری را بر زبان آورد اما این بر خلاف ادعایی بود که وی در گفتگو با تبیان اظهار داشت. که توضیحات بیشتر پیرامون آن را می توانید در مطلب "توضیح تبیان درباره یک مصاحبه+صوت" مطالعه بفرمایید.

فرآوری: امیر رضوانی

گروه جامعه و ارتباطات