تبیان، دستیار زندگی
بازی در جام ملت‌های آفریقا برای كامرون جمعه، رادیو دولتی كامرون گزارش داد، ساموئل اتوئو بارسلونا را ترك می كند تا بتواند در جام ملت‌های آفریقا برای تیم ملی كشورش بازی كند. این مهاجم بیست‌وچهار ساله، با هفت گل این فصلش، ضمن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساموئل اتوئو بارسلونا را ترك می كند

بازی در جام ملت‌های آفریقا برای كامرون

جمعه، رادیو دولتی كامرون گزارش داد، ساموئل اتوئو بارسلونا را ترك می كند تا بتواند در جام ملت‌های آفریقا برای تیم ملی كشورش بازی كند.

این مهاجم بیست‌وچهار ساله، با هفت گل این فصلش، ضمن رساندن بارسلونا به بالای جدول لالیگا، نامش را در سیاهه‌ی نامزدهای جایزه «بهترین بازیكن سال فوتبال آفریقا» قرار داد.

اتوئو، پیش از سفر به كشورش برای تعطیلات سال نو به خبرنگاران گفت:« هرگز برای رفتن به مصر (میزبان جام ملت‌های آفریقا) مشكل نداشته‌ام. ما بازیكن‌های كامرونی، قلب مردم كشورمان را در سینه داریم و باید آنها را خوشحال كنیم. احساس غرور می‌كنم كه می‌توانم در ورزشگاه‌های مختلف جهان از پرچم كشورم دفاع كنم.»

پنجشنبه، اتوئو به روزنامه EL PERIODICO اسپانیا گفت، هنوز نمی‌داند به كارش در بارسلونا ادامه دهد یا به اردوی تیم ملی كشورش در جام ملت‌های آفریقا بپیوندد.

دوشنبه‌ی گذشته، اتوئو پس از رونالدینیو (بارسلونا) و فرانك لمپارد (چلسی) به عنوان نفر سوم، جایزه‌ی بهترین بازیكن سال جهان را بالای سر برد.

كامرون نتوانست به جام جهانی آلمان راه یابد، بنابراین برای داشتن عملكردی بهتر در جام ملت‌های آفریقا كه بیست ژانویه آغاز می‌شود، زیر فشار قرار دارد.