تبیان، دستیار زندگی
سایت فوتبال آسیا درگزارشی به بررسی عملکرد لژیونرهای شاغل در لیگهای اروپایی پرداخته است. دراین گزارش سایت فوتبال آسیا وضعیت بازیکنان ایرانی شاغل دربوندس لیگا را مورد بررسی قرارداده است که گوشه هایی ازاین گزارش را پیرامون مهدی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحلیل سایت فوتبال آسیا از سه لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا


سایت فوتبال آسیا درگزارشی به بررسی عملکرد لژیونرهای شاغل در لیگهای اروپایی پرداخته است.

دراین گزارش سایت فوتبال آسیا وضعیت بازیکنان ایرانی شاغل دربوندس لیگا را مورد بررسی قرارداده است که گوشه هایی ازاین گزارش را پیرامون مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان وعلی کریمی را می خوانید:

* مهدی مهدوی کیا

پیش ازشروع فصل بنظرمی رسید مهدی ازهامبورگ جدا خواهد شد، اما بازیهای درخشان متعدد اومدیریت باشگاه را متقاعد کرد بازیکنی که درفصل 2003 بعنوان بهترین پاسورباشگاههای آلمان شناخته شده بود را حفظ کنند. البته درخشش مهدی توسط نائوهیرو تاکاهارای ژاپنی تکرارنشد و مهدی تنها ستاره آسیایی هامبورگ دررقابتهای این فصل بود.

* وحید هاشمیان

زندگی وحید هاشیان درهانوفر پس از روی کار آمدن" پیتر نوی رورر" درسمت مربیگری این تیم تغییرکرد. از زمانی که این بازیکن ازبایرن جدا شد وبه هانوفر پیوست، اوتلاش زیادی کرد که نمایشهای موفقش دربوخوم را تکرارکند که این امر با روی کار آمدن " نوی رورر" کسی که در بوخوم نیزمربی وحید محسوب می شد، میسرشد.

* علی کریمی

علی کریمی با گلهای خود دربوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشت و از این رو حتی اعلام شد که درصورت جدایی میشائیل بالاک ازبایرن او یکی ازمحتمل ترین گزینه ها برای پرکردن جای خالی بالاک خواهد بود.