تبیان، دستیار زندگی
شریفی‌نیا ایفاگر کاراکتر همان حاجی ظاهرالصلاحی است که سابقه نه چندان معتبر حضور خود در جبهه‌ها را تبدیل کرده به عاملی برای تبلیغات انتخاباتی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"حاجی گرینوف"؛ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری !

اخراجی های 3

در قسمت سوم «اخراجیها»:

شریفی‌نیا ایفاگر کاراکتر همان حاجی ظاهرالصلاحی است که سابقه نه چندان معتبر حضور خود در جبهه‌ها را تبدیل کرده به عاملی برای تبلیغات انتخاباتی شبکه ایران: هرچند تنها سه روز از آغاز فیلمبرداری قسمت سوم «اخراجیها» گذشته اما همین مدت کوتاه باعث شده تا حرف و حدیث‌های بسیاری درباره این قسمت از این کمدی ورد زبان‌ها باشد. در آخرین خبرهای ارائه شده از پشت صحنه کار مشخص گردید که داستان این قسمت با محوریت بررسی زندگی سه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری جلوی دوربین خواهد رفت.

اخراجی های 3

محمدرضا شریفی‌نیا، رضا رویگری و سیدجواد هاشمی بازیگران این سه کاندیدا هستند که در این میان شریفی‌نیا  همان حاجی ظاهرالصلاحی است که سابقه نه چندان معتبر حضور خود در جبهه‌ها را تبدیل کرده به عاملی برای تبلیغات انتخاباتی، رضا رویگری کاندیدای به اصطلاح روشنفکری است که با گرته‌برداری از متن ترانه «همه چی آرومه»، قطعه «تو به من رای میدی/از چشمات معلومه» را شعار انتخاباتی خود کرده و تنها سیدجواد هاشمی است که روش تبلیغاتی‌اش با بقیه تفاوت دارد.

لوکیشن‌های اصلی «اخراجیها3» خانه‌ای در محدوده پیچ شمیران، معابر عمومی شهر و از جمله تونل رسالت و یک آسایشگاه جانبازان خواهد بود ضمن اینکه به احتمال زیاد تا اوایل بهمن‌ماه کار فیلمبرداری به طول خواهد انجامید.

اخراجی های 3اخراجی های 3

مسعود ده‌نمکی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی این قسمت، برای اولین بار تهیه‌کنندگی کار را هم برعهده گرفته ضمن اینکه برای تولید کار از هیچ بودجه دولتی استفاده نکرده و کل کار در بخش خصوصی تولیدمی‌شود.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی