تبیان، دستیار زندگی
بنیتو فلورو جانشین آریگو ساچی در رئال مادرید شد. شش دسامبر ساچی از رئال جدا شد. او به بهانه مشكلات شخصی دیگر نمی‌توانست مدیر فوتبال باشگاه باشد. اكنون فلورو سرمربی پیشین رئال (1992 تا 1994) جانشین مرد ایتالیایی شده است. امی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بنیتو فلورو مدیرجدید فوتبال رئال مادرید شد

بنیتو فلورو جانشین آریگو ساچی در رئال مادرید شد.

شش دسامبر ساچی از رئال جدا شد. او به بهانه مشكلات شخصی دیگر نمی‌توانست مدیر فوتبال باشگاه باشد. اكنون فلورو سرمربی پیشین رئال (1992 تا 1994) جانشین مرد ایتالیایی شده است.

امیلیو بوتراگئنو، نایب رییس رئال مادرید در نشست خبری برنابئو گفت:« فلورو گزینه‌ی آرمانی برای پذیرفتن این مسوولیت بود. او دانش‌آموز و مرد صاحب سبك فوتبال و آشنا با باشگاه است. تردیدی نداریم كه او برای رئال گزینه درستی بود.»

فلورو هم در این باره گفت:« هدف من پایه‌گذاری شیوه‌ی درست هویت بخشیدن و روح دادن به باشگاه برای به دست آوردن نتیجه‌های مثبت است.»

از جون 2003 رئال مادرید افتخاری به دست نیاورده و این فصل هم در لالیگا برای گروه سرشناس پایتخت بسیار ناامید كننده بوده است.

آنها در جایگاه پنجم ایستاده‌اند و یازده امتیاز با بارسلونا در بالای جدول فاصله دارند.

بنیتو فلورو با آوردن آلباسته از دسته سوم به دسته برتر فوتبال اسپانیا در مدت سه فصل در سال‌های نخست دهه نود نامی برای خودش دست و پا كرد و 1992 به رئال پیوست. 1993 او این تیم را به قهرمانی در جام حذفی اسپانیا رساند. اما، قهرمانی در لالیگا را در واپسین روز از دست داد تا اخراج شود.

پس از مدتی مربیگری در ژاپن و مكزیك، 2002 به اسپانیا بازگشت و سرمربی ویارئال شد. 2004 فلورو به مایوركا رفت و تنها پس از دو ماه اخراج شد چرا كه تیم جزیره با پایین جدول تنها یك تیم فاصله داشت!