تبیان، دستیار زندگی
کلکسیون سلطنتی انگلیس پس از 113 سال برای اولین بار برای عموم به نمایش درمی‌آید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایش عمومی کلکسیون سلطنتی انگلستان

کلکسیون

گروه هنر تبیان: کلکسیون سلطنتی انگلیس پس از 113 سال برای اولین بار برای عموم به نمایش درمی‌آید.

تابلوهای اولین نمایشگاه عمومی این آثار که در گالری «وایت‌چپل» به نمایش درمی‌آید و چهار نمایش دیگر دارد، چهره‌های سیاسی از جمله نیک کلگ، معاون نخست وزیر بریتانیا انتخاب کرده‌اند.

این آثار که ژوئن به نمایش درمی‌آیند در مجموع شامل بیش از 13 هزار و 500 اثر هنری هستند که در سفارت‌خانه‌ها و ساختمان‌های دولتی بر دیوار هستند. این آثار از بیش از 400 سفارت‌خانه و ساختمان دولتی بریتانیا در سراسر دنیا از جمله سفارت‌خانه بریتانیا در مسکو جمع‌آوری شده است.

اغلب آثار این مجموعه پیش از مشهور شدن خالقانشان خریداری شده‌ و ارزش مجموعه نامشخص است، البته با اینکه ذخیره ارزی انگلستان کاهش یافته، هیچ‌کدام از این آثار برای فروش عرضه نمی‌شوند

آثار این نمایشگاه که به منظور ارتقاء فرهنگ و هنر بریتانیا برپا می‌شود شامل آثاری از قرن شانزدهم تا هنر معاصر هستند.در این نمایشگاه آثاری از جان کانستبل، ویلیام هوگارت و لوسین فروید به چشم می‌خورد. اولین نمایشگاه از سه ژوئن تا چهار سپتامبر 2011 برپا است.

لرد مندلسن "تابلو پرتره ملکه الیزابت اول" اثر هنرمندی ناشناس متعلق به قرن شانزدهم را انتخاب و سامانتا کامرون، همسر نخست وزیر بریتانیا نیز «بازار لنک‌شایر: جمعه خوب، دیزی نوک» اثر ال.اس. لوری را انتخاب کرده است.

اغلب آثار این مجموعه پیش از مشهور شدن خالقانشان خریداری شده‌ و ارزش مجموعه نامشخص است، البته با اینکه ذخیره ارزی انگلستان کاهش یافته، هیچ‌کدام از این آثار برای فروش عرضه نمی‌شوند.

آثار این پنج نمایشگاه تاکنون به ندرت در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند، این پنج نمایشگاه در طول سال 2011 و 2012 به نمایش در می‌آیند.


گروه هنر تبیان