تبیان، دستیار زندگی
مراسم پخش تلاوت یك جزء قرآن كریم از اماكن مذهبی به منظور استمرار پخش تلاوت‌های زنده كلام خدا از شبكه یك سیما پنج شنبه هر هفته از ساعت 9:15 تا 10:15 ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پخش زنده ترتیل قرآن از حرم رضوی

از حرم مطهر رضوی انجام می شود:

پخش زنده ترتیل قرآن كریم از شبكه یك سیما

پخش زنده ترتیل قرآن از حرم رضوی

ترتیل یك جزء كلام الله مجید از حرم مطهر رضوی به صورت زنده هر هفته از طریق شبكه یك سیما پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مراسم پخش تلاوت یك جزء قرآن كریم از اماكن مذهبی به منظور استمرار پخش تلاوت‌های زنده كلام خدا از شبكه یك سیما پنج شنبه هر هفته از ساعت 9:15 تا 10:15 در یكی از اماكن مذهبی ایران برگزار می‌شود كه در چهار هفته اخیر تلاوت سه جزء در حرم مطهر رضوی پوشش داده شده است.

تاكنون مراسم پوشش تصویری تلاوت جزءهای اول، دوم و چهارم قرآن مجید در رواق امام خمینی(ره) بارگاه ملكوتی ثامن الحجج(ع) با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران و پخش جزء سوم از حرم مطهر شاهچراغ شیراز صورت گرفته است.

در این مراسم هر هفته دو قاری بین‌المللی یك جزء از قرآن كریم را به صورت زنده تلاوت می‌كنند كه این هفته حمید شاكرنژاد و جواد پناهی دو تن از قاریان برجسته مشهدی در رواق امام خمینی(ره) به تلاوت پرداختند.

ترتیل یك جزء كلام الله به همت اداره آموزش علوم قرآن و حدیث معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و همكاری شبكه یك سیما به مدت هفت ماه تا پایان جزء سی‌ام قرآن كریم ادامه دارد.


منبع: آستان قدس

تنظیم برای تبیان: سمانه دولت آبادی