تبیان، دستیار زندگی
مهدوى كیا بابانوئل مى شود! ایران فوسبال- با نزدیك شدن به روزهاى پایانى سال 2005 جشن كریسمس در آلمان مثل خیلى از كشورهاى دیگر برگزار مى شود. مهدى مهدوى كیا ستاره ایرانى هامبورگ هم تعطیلات آغاز سال نو را در كنار همسر و فرزندش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار کوتاه وخواندنی 3-10-84

مهدوى كیا بابانوئل مى شود!

ایران فوسبال- با نزدیك شدن به روزهاى پایانى سال 2005 جشن كریسمس در آلمان مثل خیلى از كشورهاى دیگر برگزار مى شود. مهدى مهدوى كیا ستاره ایرانى هامبورگ هم تعطیلات آغاز سال نو را در كنار همسر و فرزندش در بندر هامبورگ سپرى مى كند.

مهدى درباره این جشن مى گوید: «در كشور ما چنین جشنى برگزار نمى شود. ما مراسم دیگرى براى آغاز سال نو داریم. ولى دخترم عسل واقعاً كریسمس را دوست دارد.

براى همین ما هر سال مثل همه آلمانى ها یك درخت زیباى مخصوص كریسمس در خانه مى گذاریم و آن را به زیبایى تزیین مى كنیم.»

اظهار نظر ولفگانك ولف درباره زندى

زمان خداحافظى زندى با كایزرسلاترن فرا رسیده

ولفگانگ ولف، سرمربى كایزرسلاترن در اظهار نظرى درباره بازیهاى ناامیدكننده لاترن در این فصل گفت: «من به برنامه هاى خود در این تیم ادامه مى دهم.

متأسفانه چند نفر از بازیكنان در این برنامه ها جایى ندارند. من فكر مى كنم زمان خداحافظى بركانت گوكتان، لوسین، توماس ریدل، یوخن زایتز و زندى از كایزرسلاترن فرا رسیده است.»

هافبك 26 ساله ایرانى لاترن كه در ابتداى سال 2004 و با قراردادى 2 ساله به این تیم پیوست، در 11 بازى تیمش در این فصل به طور متناوب بازى كرده است.»

هاشمیان آمد

وحید هاشمیان به ایران بازگشت. او كه با هانوفر چهارشنبه شب در جام حذفى آلمان ? بر یك مغلوب وردربرمن شدند، نتوانستند به دور بعدى این مسابقات صعود كنند. هاشمیان پس از این بازى چند ساعت استراحت كرد و پنجشنبه شب از طریق پرواز فرانكفورت- تهران به كشور بازگشت. هاشمیان اینقدر خسته بود كه دیروز فقط خوابید.

مهدوى كیا سومین بازیكن برتر هامبورگ از نگاه هواداران

هواداران هامبورگ در پایان نیم فصل نخست بوندس لیگا بهترین بازیكن باشگاه را برگزیدند.

در این نظرسنجى فان درفارت با 23/2 درصد بهترین بازیكن هامبورگ از نگاه هواداران بود.

1731 نفر به او رأى دادند. مهدى مهدوى كیا با 10/6 درصد آرا سومین بازیكن برتر باشگاه بود. 791 یك نفر ستاره ایرانى را انتخاب كردند.

ون بویتن با 20/4 درصد بالاسر كیا ایستاد. هامبورگ در رقابت هاى این فصل بوندس لیگا نمایش خوبى داشته است و اكنون یكى از رقیبان جدى بایرن مونیخ براى به دست آوردن قهرمانى است. مهدوى كیا هم با پشت سر گذاشتن دوران ناامید كننده فصل گذشته به اوج بازگشته است.

طالب لو سرانجام تسلیم شد

عقاب آسیا دست نیافتنى ماند

دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران از شكستن ركورد احمد رضا عابد زاده باز ماند.

وحید طالب لو دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر فصل جارى عملكرد خیره كننده اى داشته با این وجود وى در بازى امروز این تیم مقابل برق شیراز در ثبت یك ركورد تاریخى ناكام ماند.

طالب لو كه پیش از این بازى 795 دقیقه گل نخورده بود در دقیقه 30 بازى امروز مقابل ضربه مهدى شیرى تسلیم شد تا به ركورد 825 دقیقه گل نخوردن دست یابد و از شكستن ركورد احمد رضا عابد زاده باز بماند.عابدزاده در دوره پنجم لیگ آزادگان850 دقیقه متوالى دروازه تیم پرسپولیس را بسته نگه داشته بود. او در 1030 دقیقه نیز تنها یك گل دریافت كرده بود.یادآور مى شود دیدار تیم هاى استقلال تهران و برق شیراز در پایان نیمه اول با نتیجه یك بر یك به پایان رسید كه گل تساوى استقلال را رضا عنایتى در دقیقه 32 از روى نقطه پنالتى به ثمر رساند.