تبیان، دستیار زندگی
ضربه‌ی پنالتی كایزرسلاترن در بازی برابر ماینس در جام حذفی باشگاه‌های آلمان به نمایشی ورزشی تبدیل شده است. ماینس در این بازی با نتیجه چهار بر سه در ضربات پنالتی تیم بحران زده بوندس‌لیگا را شكست داد. ضربه پنالتی فریدون زندی ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ضربه پنالتی فریدون زندی و فرجام خواهی كایزرسلاترن

ضربه‌ی پنالتی كایزرسلاترن در بازی برابر ماینس در جام حذفی باشگاه‌های آلمان به نمایشی ورزشی تبدیل شده است.

ماینس در این بازی با نتیجه چهار بر سه در ضربات پنالتی تیم بحران زده بوندس‌لیگا را شكست داد. ضربه پنالتی فریدون زندی از دید داور گل نبود و این واكنش سرمربی كایزرسلاترن و روزنامه‌های آلمانی را به دنبال داشت.

باشگاه كایزرسلاترن روز پنجشنبه با دادن درخواستی به اتحادیه‌ی فوتبال آلمان، اعتراض خود را نسبت به نتیجه‌ی بازی برابر ماینس اعلام كرد.

در این درخواست آمده است:« میشاییل واینر، داور خط نگهدار بازی دید خوبی نسبت به خط دروازه نداشته است؛ اما، صفحه‌های تلویزیون نمایش دهنده‌ی ورود كامل توپ به دروازه و گذشتن كامل آن از خط دروازه بودند.»

رنه یگی، رییس باشگاه كایزرسلاترن گفت:« هواداران و اعضای اتحادیه با تاكید فراوان خواستار چنین واكنشی هستند.»

از سوی دیگر رییس بوندس لیگا گفت:« باید شرایط مالی و ورزشی لاترن را هم در نظر گرفت. نباید به آسانی از كنار این اشتباه دردسرساز گذشت.»

در حالی كه لاترنی‌ها، از جام حذفی كنار رفتند، ماینس باید در مرحله‌ی بعد این مسابقات در روز 24 ژانویه به دیدار بایرن مونیخ ركورددار آلمان برود.

رنه یگی، حذفی این چنین را نتیجه‌ای تلخ؛ اما، فوتبالی دانست.