تبیان، دستیار زندگی
استقلال قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد توقف سایپا، فولاد خوزستان، استقلال اهواز و شموشك نوشهر تیم فوتبال استقلال تهران به مقام قهرمانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال كشور دست یافت. در هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال پادشاه نیم فصل

استقلال قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد
توقف سایپا، فولاد خوزستان، استقلال اهواز و شموشك نوشهر

تیم فوتبال استقلال تهران به مقام قهرمانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال كشور دست یافت.

در هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال كشور، دیروز در ورزشگاه حافظیه دو تیم برق شیراز و استقلال تهران به مصاف یكدیگر رفتند.

در نیمه‌ی نخست تیم فوتبال برق شیراز بازی را بهتر از حریف آغاز كرد و در دقیقه‌ی 30 مهدی شیری توانست گل نخست برق را به ثمر برساند. اما بازیكنان استقلال تنها سه دقیقه پس از این گل با استفاده از یك ضربه‌ی پنالتی كه توسط رضا عنایتی به گل تبدیل شد بازی را به تساوی كشاندند.

در ادامه‌ی نیمه‌ی اول وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم استقلال تهران پس از برخورد با مهاجم تیم برق شیراز مصدوم شد و پس از دقایقی مجبور به ترك زمین شد و مهدی رحمتی جایگزین وی شد. نیمه‌ی نخست این بازی با تساوی یك بر یك پایان یافت.

در نیمه‌ی دوم دو تیم فرصت‌هایی را برای گلزنی به دست آوردند كه تا دقیقه‌ی 86 بازی بی‌نتیجه بود. در این زمان سیاوش اكبرپور توانست گل دوم استقلال را به ثمر برساند. پس از این گل بازیكنان برق شیراز با سراسیمگی به دنبال جبران گل خورده بودند اما اشتباه رضا حاج اسبویی دروازه‌بان تیم فوتبال برق شیراز سبب شد تا مجتبی جباری در دقیقه‌ی 92 با پاس رضا عنایتی گل سوم استقلال را نیز به ثمر برساند.

تیم استقلال با این پیروزی 31 امتیازی شد و به عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر فوتبال كشور دست یافت.

در ورزشگاه انقلاب كرج نیز تیم فوتبال سایپا تهران با تساوی یك بر یك برابر فجر شهید سپاسی شیراز متوقف شد.

گل نخست این بازی را تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به ثمر رساند. با كسب این نتیجه تیم فوتبال سایپا با 28 امتیاز در مكان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در خانه به تساوی یك بر یك برابر ابومسلم مشهد رضایت داد. استقلال اهواز نیز با محمود یاوری مربی جدید خود در حالی كه با نتیجه‌ی دو بر صفر از تیم شهید قندی یزد جلو بود در نهایت با تساوی دو بر دو برابر تیم یزدی به كار خود پایان داد.

با این نتیجه تیم فوتبال استقلال اهواز با پانزده امتیاز در مكان دوازدهم جدول باقی ماند و تیم فوتبال شهید قندی نیز با همین امتیاز در مكان چهاردهم قرار گرفت.

دیدار تیم‌های شموشك نوشهر و راه‌آهن تهران نیز با تساوی یك بر یك پایان یافت.

روز پنج شنبه نیز دو بازی برگزار شد كه طی آن دیدار تیم‌های پاس و صباباتری با تساوی بدون گل پایان یافت و ذوب آهن نیز یك بر صفر ملوان را شكست داد