تبیان، دستیار زندگی
یک مقام رسمی کشور، می گوید که دستمزد بالای ستارگان سینما، ایرادی ندارد و ما در سینما، به اندازه ورزش، اتفاقات پشت پرده نداریم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستمزد بالای بازیگران، خلاف نیست

درحالی که همچنان بحث دستمزد بالای ستارگان سینما در محافل مختلف سینمایی ادامه دارد، رییس سازمان بازرسی کل کشور در گفت وگویی به اظهار نظر درباره دستمزد بازیگران سینما پرداخته است.

پورمحمدی

دو هفته گذشته، مسعود فراستی، منتقد سینما و کارشناس-مجری برنامه تلویزیونی هفت، از بازیگرانی که دستمزدهای 250 میلیونی طلب می کنند، انتقادکرده بود و چند هفته پیش تر از آن، انتقاد مشابهی درباره دستمزدهای بالای بازیگران سینما از سوی فریدون جیرانی هم مطرح شده بود.

حالا رییس كل سازمان بازرسی كل كشور می گوید: بازیگران از جمله شاغلان گروه آزاد محسوب می شوند و سازمان بازرسی در كنترل دستمزد آنان ورود نمی كند. حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفت وگو با ایرنا افزوده: كسانی كه بازی بازیگرانی را می پسندند، برای حضور آنان در فیلمشان هزینه می كنند، بنابراین دستمزد بازیگران به خودی خود در بازار تنظیم می شود.

وی خاطر نشان كرد: مشكل اصلی با فعالیت های پشت پرده عرصه های مختلف است و در ورزش این امر بیشتر وجود دارد و در سینمای ایران كمتر شاهد حضور این افراد سودجو هستیم.

بازیگران از جمله شاغلان گروه آزاد محسوب می شوند و سازمان بازرسی در كنترل دستمزد آنان ورود نمی كند. حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفت وگو با ایرنا افزوده: كسانی كه بازی بازیگرانی را می پسندند، برای حضور آنان در فیلمشان هزینه می كنند، بنابراین دستمزد بازیگران به خودی خود در بازار تنظیم می شود

رییس كل سازمان بازرسی كل كشور یادآور شد: اعتقاد ما بر این است دستمزد بازیگران باید روند سالمی داشته باشد و روالی منقطقی بر پرداخت دستمزد بازیگران حاكم باشد.

به گفته حجت الاسلام پومحمدی تعداد بازیگرانی كه دستمزد آنان بالا است و تضمین كننده فروش یك فیلم سینمایی هستند، اندك است و مردم برای دیدن این بازیگران در فیلم های سینمایی هزینه می كنند.


منبع: پارس توریسم

گروه سینما و تلویزیون تبیان