تبیان، دستیار زندگی
فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ‌كه سنول گونش مربی تركیه‌ای از جایگاه وپژه بازی این تیم را تماشا می‌كرد برابر میهمان خود با حساب 3 بر 2 مغلوب شد. از ابتدای نیمه‌ی نخست بازیكنان دو تیم، بازی هجو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر،

شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ‌كه سنول گونش مربی تركیه‌ای از جایگاه وپژه بازی این تیم را تماشا می‌كرد برابر میهمان خود با حساب 3 بر 2 مغلوب شد.

از ابتدای نیمه‌ی نخست بازیكنان دو تیم، بازی هجومی را به نمایش گذاشتند. بازیكنان سپاهان كه با وجود میهمان بودن بسیار با انگیزه بازی‌ می‌كردند موفق شدند توسط رسول خطیبی گل نخست بازی را به ثمر برسانند.

این گل دقایقی بعد با شوت جواد كاظمیان و برخورد به مدافع سپاهان جبران شد. در نهایت نیمه‌ی نخست با تساوی یك بر یك خاتمه یافت.

با آغاز نیمه‌ی دوم بازیكنان پرسپولیس برای كسب سه امتیاز حملات خود را بر روی دروازه‌ی سپاهان افزایش دادند اما تیم سپاهان نیز با استفاده از ضدحملات موقعیت‌های خطرناكی را ایجاد كرد. هادی جعفری در دقیقه 53 گل دوم سپاهان را به ثمر رساند اما مانند نیمه‌ی اول بازیكنان پرسپولیس بلافاصله این گل را توسط پژمان نوری در دقیقه‌ی 56 جبران كردند.

با ادامه‌ی بازی، روند حملات سراسیمه‌ی پرسپولیس و ضد حملات سپاهان تداوم یافت. پس از اینكه پرسپولیس فرصت‌هایی برای گلزنی را توسط اولادی و علیزاده از دست داد در دقیقه‌ی83 بار دیگر بر روی یك ضد حمله كه با اشتباه حاجی‌زاده همراه شد رسول خطیبی توانست گل پیروزی‌بخش تیم اصفهانی را وارد دروازه حریف كند تا در روزی كه سپاهان قدر فرصت‌ها را بهتر از پرسپولیس دانست این تیم پیروز میدان باشد.

با این پیروزی تیم سپاهان با كسب 23 امتیاز به رده‌ی پنجم جدول رده‌بندی صعود كرد و پرسپولیس با 21 امتیاز به جایگاه ششم تنزل پیدا كرد.