تبیان، دستیار زندگی
هر روز محبوبیت ابزارهای تلفیقی بیشتر می‌شود. کاربران به دنبال ابزاری هستند که بتواند چندین کار را به نحو احسنت انجام دهد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدیدترین مانیتور همه منظوره

هر روز محبوبیت ابزارهای تلفیقی بیشتر می‌شود. کاربران به دنبال ابزاری هستند که بتواند چندین کار را به نحو احسنت انجام دهد. روزگاری برای خرید موبایل فقط کیفیت آنتن‌دهی مهم بود ولی امروز آنتن‌دهی کوچک‌ترین و پیش‌ پا افتاده‌ترین وظیفه موبایل است. خود شما هنگام خرید موبایل به چه نکاتی دقت می‌کنید؟

آنتن‌دهی، دوربین با کیفیت، فلش، پخش موسیقی، ارتباط قوی با سیستم GPS، دارا بودن مودم داخلی و هزار و یک ویژگی دیگر.

جدیدترین مانیتور همه منظوره

آقای Byeong Min Choe از همین نیاز استفاده کرده و مانیتوری طراحی کرده که فقط مانیتور نیست.

جدیدترین مانیتور همه منظوره
جدیدترین مانیتور همه منظوره

این ابزار به ظاهر مانیتور است ولی در خود اسکنر و چاپ‌گر را نیز جا داده است. کاغذ‌ها پشت مانیتور قرار می‌گیرند و عمل چاپ و اسکن هر دو از محفظه روبه‌رویی انجام می‌شود.

فقط تصور کنید مانیتور تاچ اسکرین دارید که می‌توانید با دو انگشت محیط دلخواه را Crop کنید و به سرعت چاپ کنید. کارکرد اسکنر هم بسیار جذاب است، اسناد در زمان اسکن شدن هم زمان روی صفحه مانیتور ظاهر می‌شوند.

جدیدترین مانیتور همه منظوره

شاید از خود بپرسید چرا در تبیان به معرفی ایده‌ها و طرح‌هایی می‌پردازیم که هنوز ساخته نشده‌اند. در پاسخ باید بگوییم همین ایده‌ها روزی ساخته می‌شوند و طبق قوانین کپی‌رایت مبلغ زیادی از تولی محصول به ایده پردازان تعلق می‌گیرد.

شما هم ایده‌هایی دارید؟ محصول خاصی مد نظرتان است؟

به خودتان جرئت بدهید و آن را طراحی کنید و به نام خودتان ثبت کنید.

منبع: YankoDesign

ترجمه و تنظیم برای تبیان: فاطمه مجدآبادی