تبیان، دستیار زندگی
پایگاه اطلاع‌رسانی چهارمین طرح ملی بوی سیب به نشانی: www.bouyesib.ir رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پایگاه اطلاع‌رسانی «بوی سیب» رونمایی شد

بوی سیب

پایگاه اطلاع‌رسانی چهارمین طرح ملی بوی سیب به نشانی: www.bouyesib.ir رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی، پایگاه اینترنتی «بوی سیب» دربردارنده مطالبی همچون اخبار طرح، آیین‌نامه، درباره طرح وبلاگ نویسی بوی سیب، جوایز و پرسش‌های متداول است.

در بخش «درباره طرح وبلاگ‌نویسی بوی سیب» این پایگاه آمده است: «رادیو معارف در راستای اهداف رسانه‌ای خویش اقدام به برگزاری مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی «بوی سیب» می‌كند. فرهنگ‌سازی در ترویج پیام عاشورا و استفاده مطلوب از ابزارهای ارتباطی در شبكه جهانی اینترنت، از جمله وظایف رسانه‌ای رادیو معارف به عنوان فراگیرترین رسانه دینی است. مشاركت‌كنندگان در این طرح، ضمن ارتقاء و افزایش دانش خویش، موجی از ذكر و نام و یاد اباعبدالله علیه السلام را در فضای مجازی ایجاد می‌كنند».

قابل ذكر است، رادیو معارف صدای فضیلت و فطرت تاكنون سه دوره از طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب را برگزار كرده است و چهارمین طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب، از شانزدهم آذرماه تا پنجم بهمن ماه برگزار می شود.

یادآدور می‌شود، وبلاگ‌نویسی به دو روش پست‌محور و وبلاگ‌محور، پادكست، بلوتوث صوتی، طراحی تصویر زمینه و انتخاب بهترین پایگاه معارفی غیر دولتی از بخش‌های چهارمین طرح وبلاگ‌نویسی بوی سیب است.

برای مشاهده این وبگاه اینجا كلیك كنید!

تنظیم: هومن بهلولی