تبیان، دستیار زندگی
سهمیه ایران ???? نفر است نحوه اعزام تماشاگران و معرفى جاذبه هاى ایران در مسابقات جام جهانى 2006آلمان، بررسى شد. محمدعلى نمازى دبیر ستاد توسعه توریسم روستایى عشایرى و ورزشى، با بیان این مطلب گفت: با حضور نمایندگان فدراسیون ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام نحوه اعزام تماشاگران به جام جهانى

سهمیه ایران ???? نفر است

نحوه اعزام تماشاگران و معرفى جاذبه هاى ایران در مسابقات جام جهانى 2006آلمان، بررسى شد.

محمدعلى نمازى دبیر ستاد توسعه توریسم روستایى عشایرى و ورزشى، با بیان این مطلب گفت: با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال، سازمان فرهنگ و ارتباطات، گروه تورهاى ورزشى و معاون رییس سازمان میراث فرهنگى و گردشگرى جلسه اى با محوریت چگونگى اعزام تماشاگران و نحوه معرفى جاذبه هاى ایران در مسابقات جام جهانى 2006 آلمان برگزار شد.

وى با اشاره به اینكه در این جلسه نحوه اعزام علاقه مندان به تماشاى مسابقات بررسى شد افزود: سهمیه ایران براى اعزام تماشاگر به جام جهانى ، 3 هزار و 400 نفر است كه علاقه مندان مى توانند با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتى و ثبت نام به مدت ?? شبانه روز هنگام برگزارى مسابقات در آلمان اقامت كنند.

وى تصریح كرد: البته سعى خواهد شد تماشاگران اعزامى به جام جهانى 2006 آلمان بیشتر از اعضاى تیم هاى فوتبال معروف كشور انتخاب شوند تا بتوانند با حضور در جو این مسابقات، تجربیات فراوانى را كسب كنند.