تبیان، دستیار زندگی
خبره فوتبال ایران تشكیل می‌شود |كانون مربیان خبره فوتبال ایران به زودی با اعلام رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد كرد. بر اساس اخبار كسب شده ، این كانون با حضور سرمربیان تیمهای حاضر در لیگ برتر به زودی با مجوز استانداری تهران فع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یك اتفاق نادر در فوتبال ایران

كانون مربیان خبره فوتبال ایران تشكیل می‌شود


|كانون مربیان خبره فوتبال ایران به زودی با اعلام رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد كرد.

بر اساس اخبار كسب شده ، این كانون با حضور سرمربیان تیمهای حاضر در لیگ برتر به زودی با مجوز استانداری تهران فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد كرد.

مجید جلالی در گفت و گو با ایرانیوز، ضمن تأیید این خبر گفت: هم اكنون یكی از مشكلات اصلی مربیان فوتبال ایران، نبود انسجام در تصمیم‌گیری‌ها و درنتیجه عدم وجود امكان حمایت از مربیانی است كه گاهاً قربانی تصمیمات اشتباه باشگاهها می‌شوند.

وی افزود: بر این اساس كانون مربیان خبره ایران را با حضور مربیان بزرگ و شناخته شده فوتبال كشور به زودی فعال خواهیم كرد.

جلالی تصریح كرد: بر اساس تحقیقات ما، كانونی به عنوان مربیان ایران پیش از این توسط استاندار پیشین تهران مجوز فعالیت دریافت كرده كه به واسطه عدم حضور چهره‌های شناخته شده در آن، نتوانست جایگاه مناسبی یافته و تأثیرگذار باشد.

همچنین فیروز كریمی (سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن) در گفت و گو با ایرانیوز، ضمن تأیید این خبر ، با اشاره به مشكلات متعددی كه به دلیل نبود انسجام میان مربیان بزرگ هم اكنون گریبانگیر این صنف شده، تأكید كرد: پس ازتشكیل هیأت مؤسس و دریافت مجوزهای لازم، كانون مربیان خبره فوتبال ایران فعالیت جدی و تأثیرگذار خود را شروع خواهد كرد.

وی افزود: همچنین پس از طی این مراحل هیأت مدیره كانون، با بهره‌گیری از توان كلیه مربیان برتر فوتبال كشور تشكیل شده و نسبت به احقاق حقوق مربیان در مواجهه با باشگاهها، فدراسیون و حتی مسائل مالی و حقوقی فعالیت خواهد نمود.

فیروز كریمی با اشاره به مشكلاتی كه هم اكنون گریبانگر تعدادی از مربیان لیگ برتری شده، تأكید كرد: با |تلاشهای صورت گرفته ، كانون مربیان هر چه سریعتر تشكیل خواهد شد.|