تبیان، دستیار زندگی
آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلستان، به علت اظهاراتش علیه داور و كمك داور دیدار این تیم برابر تیم چلسی، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مورد بازخواست قرار گرفته است. این دیدار كه روز یكشنبه برگزار شد با نتیجه دو بر صفر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتحادیه فوتبال انگلیس، آرسن ونگر را مورد بازخواست قرار می‌دهد


آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلستان، به علت اظهاراتش علیه داور و كمك داور دیدار این تیم برابر تیم چلسی، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مورد بازخواست قرار گرفته است.

این دیدار كه روز یكشنبه برگزار شد با نتیجه دو بر صفر به سود چلسی پایان یافت و ونگر، عملكرد "راب استایلز" داور این بازی و یكی از كمك‌هایش را به علت نحوه قضاوت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، ونگر پس از آنكه كمك داور بازی یك گل تیم آرسنال را، قبل از گل اول تیم چلسی، به علت آفساید نپذیرفت، زبان به انتقاد از داوری گشود.

ونگر گفت: گل تیم آرسنال یك گل درست و قانونی بود اما داور به اشتباه آن را رد كرد. به نظر من، داور و كمك داور همراه تیم چلسی بودند.

وی همچنین داور بازی را متهم ساخت كه شجاعت كافی برای اخراج "مایكل اسین" هافبك تیم چلسی كه با آرنج به "لوران" مدافع آرسنال ضربه زد، نداشت.

اتحادیه فوتبال انگلستان اعلام كرد اظهارات ونگر را بررسی كرده و در تلاش است تا درباره این اظهارات اعمال قانون كند.

آرسن ونگر سال گذشته زمانی كه "نیستلروی" مهاجم تیم منچستریونایتد را به فریب كاری متهم كرده بود، به پرداخت ? ???هزار پوند جریمه محكوم كرده و به وی درباره رفتارهای بعدی خود هشدار داده بود.

اتحادیه فوتبال انگلیس همچنین هفته گذشته از "خوزه مورینیو" سرمربی تیم فوتبال چلسی خواستار توضیح درباره متهم كردن مهاجم تیم "ویگان" به تمارض در جریان دیدار دو تیم در ورزشگاه "استامفورد بریج" شده بود.