تبیان، دستیار زندگی
وی با بیان این كه 160 مقاله از پزشكان ایرانی و خارجی به دبیرخانه این كنگره ارسال شده است، اظهار داشت: 100 مقاله به صورت پوستر و مابقی در قالب سخنرانی ارائه می شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین كنگره بین المللی اپی لپسی(صرع) در بیمارستان رضوی

نخستین کنگره اپی لپسی در بیمارستان رضوی

آذرماه جاری برگزار می شود:

نخستین كنگره بین المللی اپی لپسی(صرع) در بیمارستان رضوی

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: نخستین و بزرگ ترین كنگره جهانی اپی لپسی(بیماری های صرع) از 19 تا 22 آذرماه جاری در این بیمارستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، دكتر سعیدعبدالحسینی در مصاحبه با خبرنگار ما با بیان این كه كنگره اپی لپسی برای نخستین بار در جهان با سطح كیفی بالایی برگزار می شود، اظهارداشت: 25 جراح، پرفسور و پزشك خارجی از كشورهای كانادا، آمریكا، انگلیس، آلمان، دانمارك و بلژیك به منظور بحث و بررسی عوامل این بیماری و درمان پیشرفته آن از طریق عمل جراحی در بیمارستان رضوی گردهم می آیند.

وی افزود: در این كنگره كه به همت مركز تحقیقات مغز و اعصاب بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار می شود، هشت كارگاه تخصصی برای شركت كنندگان تشكیل خواهد شد.

وی عناوین كارگاه های این مركز را الكترو آنسفالوگرافی، جراحی صرع، تصویربرداری در صرع، بیماری های روانی و صرع، صرع در خانم ها، صرع در كودكان، درمان دارویی صرع و تحقیقات علوم پایه در صرع عنوان كرد.

دكتر عبدالحسینی خاطرنشان كرد: در این كنگره سعی می شود تا در زمینه درمان بیماری صرع به نتایج مطلوبی دست یابیم تا بیماران صرعی نیاز به خوردن دارو در دراز مدت نداشته باشند و با جراحی مشكل به صورت ریشه ای حل شود.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی در ادامه افزود: این كنگره به مدت سه روز صبح و عصر به صورت كارگاه عملی و علمی در بیمارستان تخصصی رضوی برگزار می شود.

وی با بیان این كه 160 مقاله از پزشكان ایرانی و خارجی به دبیرخانه این كنگره ارسال شده است، اظهار داشت: 100 مقاله به صورت پوستر و مابقی در قالب سخنرانی ارائه می شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شركت در این كنگره بین المللی می توانند به وب سایت www.razavihospital.com/congresses مراجعه نمایند.

دكتر عبدالحسینی تصریح كرد: این كنگره دارای امتیاز بازآموزی برای شركت كنندگان است و همچنین نمایشگاه جانبی صرع و هنر نیز در حاشیه برگزاری این كنگره در بیمارستان رضوی برپا می شود.


منبع: آستان قدس رضوی

تنظیم برای تبیان: سمانه دولت آبادی