تبیان، دستیار زندگی
، در این بازدید كه بیش از چهار ساعت به طول انجامید 50 نفر از اعضای اصلی انجمن كوچولوهای ایرانی با دستاوردها و برنامه های فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و ... آستان قدس رضوی آشنا شدند و در پایان ناهار را در مهمانسرای حضرت میل كردند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید انجمن کوچولوهای ایران از همایشهای آستان قدس رضوی

بازدید انجمن کوچولوهای ایران از همایشهای آستان قدس رضوی

بازدید اعضای انجمن كوچولوهای ایرانی از مركز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی

اعضای انجمن كوچولوهای ایرانی(كوتاه قامتان بلند همت) از مركز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی و موزه های حرم مطهر رضوی بازدید كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در این بازدید كه بیش از چهار ساعت به طول انجامید 50 نفر از اعضای اصلی انجمن كوچولوهای ایرانی با دستاوردها و برنامه های فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و ... آستان قدس رضوی آشنا شدند و در پایان ناهار را در مهمانسرای حضرت میل كردند.

محمد ابراهیمی مدیرعامل انجمن كوچولوهای ایرانی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص اظهارداشت: تاكنون از دستاوردها و برنامه های آستان قدس رضوی آشنا نبودم و خوشحالم كه این مركز به بحث فرهنگی اهمیت ویژه ای قائل است و در بخش های مختلف توانسته موفقیت های گسترده ای را كسب كند.

وی افزود: آستان قدس رضوی با برپایی این نمایشگاه توانسته فعالیت های خود را در معرض دید عموم قرار دهد ولی برای آشنایی مردم با این نمایشگاه تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده تری برای جذب كاروان های زیارتی و توریستی باید انجام شود.

ابراهیمی با بیان این كه این كاروان زیارتی به منظور آشنایی كوتاه قامتان ایرانی با بافت فرهنگی و پیشینه استان های كشور سفرهای خود را آغاز كرده است، گفت: در گام نخست به شهر مقدس قم سفر كردیم و در دومین مرحله به زیارت هشتمین امام خود آمدیم.

وی ادامه داد: برای استمرار در برپایی این سفرها باید نهادهای گوناگون همكاری لازم را داشته باشند و از آستان قدس رضوی می خواهیم در سفر بعد، غبارروبی نمادین ضریح منور این امام را برای این كوتاه قامتان تعبیه كند تا از لحاظ فرهنگی و مذهبی نیز این افراد بهره ی كافی را ببرند.

مدیر عامل انجمن كوچولوهای ایرانی تصریح كرد: خوشبختانه خادمین امام رضا(ع) به دلیل كوتاه قامتی این افراد همكاری لازم را را در حین زیارت حرم مطهر رضوی مبذول كردند به گونه ای كه اعضا توانستند ضریح منور آقا را زیارت كنند.

ابراهیمی همچنین خواستار ارائه تسهیلات آستان قدس رضوی برای سفر این افراد به مشهد مقدس و یا سفر ماه عسل اعضایی كه از بضاعت مالی كمتری برخوردار هستند، شد.

انجمن كوچولوهای ایرانی دارای 300 عضو اصلی است و افرادی كه خواستار حضور در این انجمن هستند می توانند به آدرس اینترنتی www.kocholoha.org مراجعه نمایند.


منبع: آستان قدس رضوی

تنظیم برای تبیان: سمانه دولت آبادی