تبیان، دستیار زندگی
ه كارمان ادامه می‌دهیم خبرگزاری دانشجویان ایران دبیرشورای عالی اطلاع رسانی گفت: در تقسیم كاری صورت گرفته، دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی كارش را با محدوده‌های تعریف شده، ادامه می‌دهد. مهندس «نصرالله جهانگرد» با اشاره به ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیرشورای عالی اطلاع‌رسانی:

بامحدوده‌های تعریف شده به كارمان ادامه می‌دهیم


خبرگزاری دانشجویان ایران

دبیرشورای عالی اطلاع رسانی گفت: در تقسیم كاری صورت گرفته، دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی كارش را با محدوده‌های تعریف شده، ادامه می‌دهد.

مهندس «نصرالله جهانگرد» با اشاره به بحث ادامه‌ی كار تكفا و با بیان این كه فناوری اطلاعات در كشور كارش را ادامه خواهد داد،گفت: در برنامه‌ی چهارم این موضوع مشخص و برنامه‌ها بین دستگاه‌های توزیع شده و هر دستگاهی متكفل برنامه‌ی خودش است.

وی با اشاره به شورای عالی فناوری اطلاعات گفت: در تقسیم كاری صورت گرفته این شورا كه به طور رسمی‌ كار خود را آغاز كرده است به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

دبیر شورای عالی اطلاع رسانی با اشاره به این كه در فصل بودجه قرار داریم و سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه می‌توانند با مراجعه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی برنامه‌ها و درخواست‌های خود را ارائه دهند، در پاسخ به این پرسش كه برخی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها از جمله وزارت تعاون بودجه و اعتبار مصوب خود در سال 83 را از تكفا در یافت نكردند، گفت: برنامه‌ی وزارت تعاون دیر به دست ما رسید بنابراین در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به آن بودجه‌ای اختصاص داده نشد البته هر سازمانی از اعتبار دو درصدی خود می‌تواند برای پروژه‌هایش هزینه كند.

جهانگرد افزود: تك تك وزارتخانه‌ها تا فرصت باقی است باید برنامه‌های خود را به سازمان‌ مدیریت و برنامه ریزی اعلام كنند اظهار داشت: در سال گذشته علی‌رغم این كه بودجه‌ها را به سازمان‌ها به صورت متمركز از تكفا ندادیم ولی با توجه به دو درصد بودجه‌ی جاری كه در اختیار سازمان‌ها قرار دارد آن‌ها می‌توانند از این بودجه پروژه‌های خود را انجام دهند.

دبیر شورای عالی اطلاع رسانی در پایان تاكید كرد: سازمان‌ها و دستگاه‌ها در فصل بودجه باید برنامه‌ی بخشی خود را به طور مستقل در چارچوب برنامه‌ی كلی IT، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه دهند كه بودجه‌ی آن پیش‌بینی شود .

روابط عمومی موسسه تبیان