تبیان، دستیار زندگی
جلسه آموزش قرآن كریم هرشب بعداز نماز مغرب وعشا در دارالقرآن الكریم حرم مطهررضوی واقع در صحن جمهوری اسلامی و با مدیریت اساتید بین المللی آموزش قرآن كریم برپا می‌شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همه روزه در حرم مطهر رضوی

همه روزه در حرم مطهر رضوی

جلسات ترتیل، آموزش و تفسیر قرآن كریم برگزار می‌شود

اداره امور قرآن و حدیث معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی همه روزه جلسات ترتیل،آموزش و تفسیر قرآن كریم را برای زائران و مجاوران حرم حضرت رضا(ع) برگزار می‌كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی این جلسات با حضور اساتید بین المللی و در جهت ایجاد فضایی قرآنی در بین زائران و مجاوران حرم مطهررضوی و استفاده هرچه بیشتر و بهتر از فضاهای حرم مطهر رضوی تدارك دیده شده است.

جلسه آموزش قرآن كریم هرشب بعداز نماز مغرب وعشا در دارالقرآن الكریم حرم مطهررضوی واقع در صحن جمهوری اسلامی و با مدیریت اساتید بین المللی آموزش قرآن كریم برپا می‌شود.

همچنین جلسه ترتیل نیم جزء قرآن كریم هرروز بعداز نماز صبح در رواق امام خمینی (ره) و با حضور نمازگزاران در كنار جوار بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

در پایان این جلسه و پس از ترتیل نیم جز از قرآن كریم جلسه تفسیر با حضور مفسران برجسته كشوری برای استفاده زائران و مجاوران رضوی از آیات الهی انجام می‌شود.


منبع: آستان قدس رضوی

تنظیم برای تبیان: سمانه دولت آبادی