تبیان، دستیار زندگی
نام خداوند درهم کوبنده ستمگران و به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان. با سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود که تنها به خانه خدا می آید و در آنجا به نماز می پردازد، سپس در آنجا ظهور می کند و یاران را به حضور قلب می طلبد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزی که بعضی ها افسوس می خورند

انالله و انا الیه راجعون

به نام خداوند درهم کوبنده ستمگران و به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان.

با سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود که تنها به خانه خدا می آید و در آنجا به نماز می پردازد، سپس در آنجا ظهور می کند و یاران را به حضور قلب می طلبد.

سلام بر نائب بر حقش خمینی کبیر منجی ایران ،محیای اسلام و خانواده های معظم شهداء و سلام بر جوانی که عاشقانه به جبهه های نور علیه ظلمت می شتابد و با اهدای خون خود درخت اسلام را آبیاری می کند.

بارالها! محبوب ترین و با شرافت ترین چیز در زندگی مرگ است، از تو می خواهم که به آبروی آبرومندانت از گناهان بنده حقیر خود چشم پوشی کنید و چنین مرگی را با رضایت خودت نصیبم کن و مرا توفیق ده تا بتوانم با گرفتن سرمشق از آبرومندانت در راه اسلام قدم بردارم. اگرچه در ایام حیات خود نتوانستم خدمتی به اسلام کنم مرگم را طوری قرار ده تا خدمت کوچکی به اسلام شود. یا رَبِّ ارْحَمْ ضَعْفَ بَدَنی وَرِقَّةَ جِلْدی وَدِقَّةَ عَظْمی.

دفاع مقدس

خداوندا به بدن کوچک و ناتوان و استخوان نازک من رحم کن که در مقابل شکنجه ها و آتش دوزخ تحمل ندارم.

بارالها چند مرتبه به این دانشگاه انسان سازی آمدم اما دست خالی برگشتم، اما هنوز نمی دانم که آیا شما از گناهان بنده می گذری یا نه؟ به هر حال بندۀ شما خیلی زیاد انتظار شهادت را دارد و علت اینکه با دستی پر از گناه روی به تو آورده ام این است که در روایت آمده است که شما نسبت به گناه کاران با سخاوت هستی و به آنها مژده داده ای که با توبه می توانند به سوی تو آیند.

من بندۀ حقیر و گنه کار، توبه می نمایم و از تو می خواهم که چنین مرگ شرافتمندانه ای نصیبم کنی. هرچه فکر می کنم می بینم زندگی آنقدر زیبا نیست که انسان شرافتش را به آن بفروشد و در آخرت زیر آتش دوزخ قرار گیرد.

خدایا من برای جاودانی بهشت تو نیامده ام بلکه برای اجرای فرمان تو آمده ام  و از تو می خواهم مرا یاری کنی.

از امت حزب الله به عنوان برادر کوچکتر می خواهم که قدر این نعمت الهی و رهبر کبیر را بدانید و خدای نکرده مثل مردم کوفه نشوید که حسین را تنها گذاشتند و اگر لحظه ای با خود فکر کنید می اندیشید که وجود انقلاب است مردم را از گمراهی به نور هدایت کرده و مردم را از خواب های غفلت و از گول شیطان صفتان آگاه ساخته است.

حتی می اندیشیم به دورانی که می بایست در آخرت در دوزخ قرار گیریم، اما هم اکنون با وجود چنین رهبری به بزرگترین نعمت الهی دست می یابیم و در آخرت، در بهشت جاودان جای گرفته و نام و نشان ما حتی در دنیا نیز تا ابد زنده و پابرجاست و شما با ادامه دادن راه شهیدان و به دوش گرفتن اسلحۀ آنها و با مال خود می توانید رزمندگان را یاری کنید و امیدوارم همیشه در دعاهای کمیل و توسل شرکت جوئید و از خداوند فتح کربلا را همراه با آزادی اسرا و نابودی کفر جهانی بخواهید. این را هم  بدانید که رزمندگان محتاج دعاهای شما هستند. بدانید اسلام پیروز است و روزی می شود  بعضی ها افسوس می خورند که چرا در جنگ شرکت نکرده ایم و آنهایی که شرکت کرده اند بیشتر افسوس می خورند و می گویند ای کاش بیشتر توانسته بودیم به اسلام خدمت کنیم.

بدانید اسلام پیروز است و روزی می شود  بعضی ها افسوس می خورند که چرا در جنگ شرکت نکرده ایم و آنهایی که شرکت کرده اند بیشتر افسوس می خورند و می گویند ای کاش بیشتر توانسته بودیم به اسلام خدمت کنیم

این را هم بدانید هیچ کس مرا به زور به جبهه نفرستاد بلکه این یک دینی بود به گردن من، نه تنها به گردن من بلکه هر شخص مسلمان که پیرو خط رهبر است و ای خانواده های شهدا صبر و استقامت داشته باشید و بدانید اسلام پیروز است.

با عرض سلام خدمت پدر و مادر عزیزم امیدوارم پس از شهادت من صبر و استقامت داشته باشید و روحیه به خانواده های شهدا بدهید و به خانوادۀ شهدا بگوئید که فرزندم راه شهدای شما را ادامه داد و نگذاشت خون شهدای شما پایمال شود و نپندارید که من مرده ام بلکه زنده ام و در نزد خدای خود روزی می خورم و تنها از شما می خواهم برای من گریه نکنید، برای امام حسین(ع) گریه کنید که در کربلا به شهادت رسید و هیچ وقت راضی نشد زیر بار ظلم برود و شما برای امام حسین گریه کنید.

و ای مادرم امیدوارم مرا حلال کنی زیرا که می دانم تو رنج های فراوانی کشیدی تا مرا بزرگ کردی. تو ای خواهرم حجاب تو سنگر است این سنگر را حفظ کن. اگر که من با سلاحم با کفر می جنگم، تو با حجابت مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان بکوب.

اما ای برادرانم از شما می خواهم که راهم را ادامه دهید و پیرو خط رهبر باشید و همسرم از تو می خواهم که الگویی باش برای همسران دیگر شهداء....

در خاتمه یاور امام و دعاگوی این عزیز، رهبر باشید و همیشه امام را دعا کنید و امام عزیز را یاری نمائید تا اسلام در سراسر عالم صادر و حاکم شود.

فرازهایی از وصیت نامه شهید احمد رحمانی

تنظیم : رها آرامی - فرهنگ پایداری تبیان