تبیان، دستیار زندگی
آقایان! خوشحال کردن خانم‏ها اصلاً مشکل نیست فقط باید راه آن را بلد باشید. بارها نیز گفته‏ایم که مردها اگر بدانند با چه کارهای ساده و کم‏خرجی می‏توانند زن زندگی خود را خوشحال کنند، تعجب خواهند کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمایه‏گذاری‏ با سود کلان

گل آفتابگردان

آقایان! خوشحال کردن خانم‏ها اصلاً مشکل نیست فقط باید راه آن را بلد باشید.

بارها نیز گفته‏ایم که مردها اگر بدانند با چه کارهای ساده و کم‏خرجی می‏توانند زن زندگی خود را خوشحال کنند، تعجب خواهند کرد. می‏دانیم که همین الان نیز ممکن است این ادعاهای مرا باور نکنید. پس شاید وقت آن رسیده تا صریح‏تر و دقیق‏تر با شما صحبت کنیم و عملاً فهرستی از راه‏های ساده‏ای که با آن می‏توانید قلب همسرتان را تسخیر کنید در اختیارتان بگذاریم. همان توقعات و خواسته‏های کوچکی که زنان همیشه از شما خواسته‏اند. به شما اطمینان می‏دهیم که با به کار بستن صحیح این توصیه‏های کوچک، به نتایج فوق‏العاده‏ای دست خواهید یافت که هرگز تصورش را نیز نمی‏کردید.

سرمایه‏گذاری کوچک با سود کلان

برای این سفارش‏های جادویی نامی جالب انتخاب کرده‏ام: سرمایه‏گذاری کوچک با سودهای کلان برای مردان. فرض کنید مشاور سرمایه‏گذاری‏های شما با هیجان زیاد به  شما تلفن می‏زند و می‏گوید که اکنون بهترین زمان برای سرمایه‏گذاری است.  فرض کنید که به حرف‏های او کاملاً اطمینان دارید، آنگاه چه می‏کردید؟  در فهرست پایین، به تعدادی از همین سرمایه‏گذاری‏های کوچک با سودهای کلان اشاره کرده‏ام. برای این سرمایه‏گذاری‏ها نیاز به صرف انرژی یا وقت زیاد ندارید. با این وجود، صددرصد سودهای کلان آن را برای شما تضمین می‏کنیم. حتما می‏پرسید که چه سودی عایدتان خواهد شد؟

- اخلاق همسرتان بهتر می‏شود.

- همسرتان آرام‏تر و مهربان‏تر می‏شود.

- همسرتان دیگر نق شکایت نمی‏کند.

- از همنشینی با او لذت می‏برید.

- همسرتان شما را بهترین مرد دنیا خواهد دانست.

برای این سرمایه‏گذاری‏ها نیاز به صرف انرژی یا وقت زیاد ندارید. با این وجود، صددرصد سودهای کلان آن را برای شما تضمین می‏کنیم.

تذکر به مردان

احتمالاً شما به انجام بعضی کارهایی که در این فهرست آمده علاقه ندارید. مثل خریدن کارت‏پستال و ارسال آن برای همسرتان و یا از بعضی کارها وحشت داشته باشید مانند خرید رفتن به اتفاق او و نظر دادن درباره لباس‏هایی که می‏خرد. حق با شماست. اما خاطرنشان می‏کنیم که بعضی وقت‏ها تحمل کمی عذاب و ناراحتی موقتی، در مقابل پاداش بزرگی که عایدتان می‏شود چندان کار سختی نیست. مطمئناً انجام این کارهای شاق ارزش شادی و خوشحالی‏ای که نصیب همسرتان می‏کند را دارد. با به کار بستن توصیه‏های این فهرست شما تبدیل به مرد محبوب همسرتان می‏گردید.

قلب

یک تذکر ضروری به زنان

توجه برای زنان: شما معمولاً شکایت دارید که مرد زندگی‏تان حتی از انجام کارهای کوچک برای خوشحال کردن شما امتناع می‏کند. اما وقتی از شما می‏پرسد: «چه کاری؟» خودتان هم پاسخ درستی ندارید. حالا پس از مطالعه دقیق‏ این فهرست دیگر شما هم گیج و سردرگم نمی‏شوید که جواب همسرتان را چه بدهید! فراموش نکنید که خواسته‏ها و توقعات شخصی خود را به این فهرست اضافه کرده و به همسرتان نشان دهید.

هفت سرمایه‏گذاری کوچک با سودهای کلان

- به مناسبت‏های مختلف به آنها کارت تبریک بدهید.

- برای آنها یادداشت بگذارید.

- در طول روز به آنها تلفن بزنید.

- پیش دیگران از آنها تعریف و تمجید کنید.

- برای در کنار آنها بودن برنامه‏ریزی کرده و وقت بگذارید.

- به اتفاق همسرتان به خرید بروید.

- با کارهای خود آنها را غافلگیر و خوشحال کنید.

خاطرنشان می‏کنیم که بعضی وقت‏ها تحمل کمی عذاب و ناراحتی موقتی، در مقابل پاداش بزرگی که عایدتان می‏شود چندان کار سختی نیست. مطمئناً انجام این کارهای شاق ارزش شادی و خوشحالی‏ای که نصیب همسرتان می‏کند را دارد

سالروز تولد همسرتان فراموش نشود

12 کلید طلایی موفقیت در زندگی برای زن و شوهرها

اساس مکتب اسلام از یک خانواده سالم به نام اهل‏بیت (علیه‏السلام) شروع شده است. یقیناً اگر خانواده در راستای تعالیم نورانی اسلام استحکام یابد توسعه دینداری، تعمیق دینداری، نتیجه فردی و اجتماعی آن خواهد بود و اگر خانواده متزلزل شود دینداری فردی و اجتماعی نیز متزلزل خواهد شد.

کلید طلایی برای مردان در ارتباط برقرار کردن با همسران خود:

1- توجه کردن به همسر خود .

2- درک کردن حالات مختلف زنان.

3- احترام به همسر و خانواده و فامیل ایشان.

4- ابراز صمیمیت و محبت درونی با رفتار و الفاظ (کلمه دوستت دارم).

5- سعی در حفظ لطافت و ظرافت روحی زنان.

6- توجه به نقش ارزشمند زنان در قوام زندگی و اینکه موفقیت‏ها مدیون فداکاری آنان است.

7- قوت قلب دادن به زنان در مشکلات و مصائب.

کلیدهای طلایی برای زنان در ارتباط برقرار کردن با شوهران خود:

1- حفظ اقتدار مردان.

2- تایید و حمایت از نظرات و انتخاب‏ها و سلیقه‏های ایشان.

3- افتخار کردن به وجود مردان در جایگاه همسر.

4- درک حالات مختلف مردان که نتیجه برخوردهای بیرونی است.

5- امر و نهی مستقیم نکردن.

بانوی شرقی

تنظیم برای تبیان : کهتری

مقالات مرتبط

می خوام با تو زندگی کنم

چگونه بگویم دوستش دارم

اندیشمندانه عاشقی کنید

شوهرتان را جادو کنید!

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.