تبیان، دستیار زندگی
یحیی گل محمدی مدافع باسابقه‌ی تیم ملی و عضو باشگاه صباباتری تهران خواستار بررسی طلب‌های خود و بازپرداخت آن از سوی باشگاه پیروزی شده است. پس از آن كه باشگاه پیروزی به دلیل عدم پرداخت بیست درصد حاصل از انتقال یحیی گل محمدی به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یحیی گل محمدی از باشگاه پرسپولیس شكایت كرد


یحیی گل محمدی مدافع باسابقه‌ی تیم ملی و عضو باشگاه صباباتری تهران خواستار بررسی طلب‌های خود و بازپرداخت آن از سوی باشگاه پیروزی شده است.

پس از آن كه باشگاه پیروزی به دلیل عدم پرداخت بیست درصد حاصل از انتقال یحیی گل محمدی به باشگاه صباباتری از وی به كمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال شكایت كرده بود، این بازیكن مدعی شده است كه نه تنها باشگاه پیروزی از او طلب دارد بلكه چك‌هایی را در دست دارد كه نشان می‌دهد باشگاه پیروزی هنوز به وی بدهكار است.

هیات منصفه‌ی سازمان لیگ برتر كه در جلسه‌ی اخیر خود موضوع شكایت باشگاه پیروزی از یحیی گل محمدی را بررسی می‌كرد پس از حضور گل محمدی در این نشست و طرح ادعای او مبنی بر طلب‌كار بودنش از این باشگاه دستور داد تا باشگاه پیروزی با ارایه‌ی مدارك مالی مربوط به بازیكن سابق خود، گزارش شفافی را به هیات منصفه‌ی لیگ ارایه كند.

به گفته‌ی قاضی شاه حسینی رییس هیات منصفه‌ی سازمان لیگ یحیی گل محمدی معتقد است باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی خود در قبال وی عمل نكرده است و او به عنوان شاكی این پرونده مطرح شده است.

رییس هیات منصفه‌ی سازمان لیگ گفت: ظاهرا گل محمدی چهل و پنج میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب‌كار است.

شاه حسینی تاكید كرد: پس از این كه مدیریت باشگاه پیروزی مشخص شده است، این باشگاه را موظف كرده‌ایم تا نسبت به شفاف‌سازی در خصوص ادعاهای گل محمدی اقدام كند تا هیات منصفه نیز با بررسی این پرونده رای نهایی خود را اعلام كند.