تبیان، دستیار زندگی
روغن مایع رو الان اکثرا دیدید که دارند تبلیغ می‌کنند که این سرخ کردنی هستش این اومگا داره این ترانسش پایین‌تره ولی تا حالا دقت کردید این روغن وقتی به اطراف چراغ گاز میپره چه شکلی میشه و چه بلایی سر اون میاره. بعد از چند ساعت چنان سفت میشه و به بدنه چرا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به بچه‌ها و خانواده خود رحم کنید
روغن مایع نخورید
روغن زیتون

روغن مایع رو الان اکثرا دیدید که دارند تبلیغ می‌کنند که این سرخ کردنی هستش این اومگا داره این ترانسش پایین‌تره ولی تا حالا دقت کردید این روغن وقتی به اطراف چراغ گاز میپره چه شکلی میشه و چه بلایی سر اون میاره.

بعد از چند ساعت چنان سفت میشه و به بدنه چراغ گاز میچسبه که باید با کاردک اون رو پاک کرد با بهترین جرم پاک کن‌های موجود در بازار هم نمیشه کاری کرد.حالا تصور کنید این روغن در بدن شما و در رگ‌های شما چه مشکلاتی رو ایجاد می‌کنه و روغنی که با کاردک از سطح گاز پاک میشه چطور باید از سطح رگ جدا کرد.اکثر ناراحتی‌های قلبی و مغزی این روزها که باعث بیشتر فوت‌ها هستش همین روغن مایع میباشد که در اصل برای چرخ دنده‌های ماشین هست و آمده‌اند با کمی تغییر اون رو به انسانهای جهان سوم تحمیل می‌کنند.

بعد از مدتی رگ‌ها بسته میشه و چربی خون شما بالا میره و انواع بیماری‌ها به سراغتون میاد. حالا من به شما قول میدم با خوردن روغن زیتون و روغن کنجد به مدت حداقل ۳ ماه چربی خونتون از حد استاندارد هم پایین بیاد به طوری که دیگه به تنها چیزی که فکر نکنید سکته و مرگ از این طریق باشد.

این روغن مایع هدیه‌ای بوده که غربی‌ها برای انتقام از ما جهان سومی‌ها به ما داده‌اند تا ما رو نیست و نابود کنند و هر روز با اسم‌ها و انواع گوناگون معرفی می‌کنند. درصورتی که بهترین روغنهایی که در اختیار داریم و به فراوانی در ایران

وجود دارد و باعث تضمین سلامت ما میشود روغن زیتون و روغن کنجد هست.

به بچه‌ها و خانواده خود رحم کنید روغن یکی از مصارف روزانه ماست نگذاریم که در خانواده کسی دچار بیماری شود. که بعدها بگوییم قبلا می‌توانستیم جلوی آن را بگیریم و بعد افسوس از دست دادن آن عزیز را بخوریم.

دوستان خوب تبیانی شما چه جایگزینی برای روغن مایع پیشنهاد می‌کنین ؟؟


باشگاه کاربران تبیان - ارسالی از mamiran